خانه / وبلاگ / بازاریابی اینترنتی / بازاریابی محتوا / 3 اشتباه مهلک بازاریابی محتوا
3 اشتباه مهلک بازاریابی محتوا

تاریخ انتشار: شهریور 23, 1394 تعداد بازدید: 338 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

3 اشتباه مهلک بازاریابی محتوا

3 اشتباه مهلک بازاریابی محتواReviewed by فریش تم on Sep 14Rating: 5.03 اشتباه مهلک بازاریابی محتوادر این مطلب سعی کرده ایم 3 مورد از اصلی ترین اشتباهات بازاریابی محتوا را برای شما معرفی کنیم. مواردی که در ادامه مطرح خواهیم کرد، بخصوص در سال 2015 اهمیت ...

بازاریابی محتوا هم اکنون وضعیت بسیار خوبی دارد. طبق اعلام موسسه بازاریابی محتوا، 83 درصد از بازاریابی های B2B و 77 درصد از بازاریابی های B2C، برای خود یک استراتژی بازاریابی محتوا دارند. دلیل این امر را می توان بازده بالای این نوع بازاریابی دانست.

اما برای این که بتوانیم از مزایای تولید محتوا استفاده کنیم، باید بتوانیم آن را به شکل صحیح به کار گیریم. در غیر این صورت امکان دارد همه چیز به ضرر مان تمام شود.

در این مطلب سعی کرده ایم 3 مورد از اصلی ترین اشتباهات و خطا های بازاریابی محتوا را برای شما معرفی کنیم تا در دام “بازاریابی مخرب” نیفتید. مواردی که در ادامه مطرح خواهیم کرد، بخصوص در سال 2015 اهمیت بالایی دارند و رعایت کردن شان می تواند تاثیر زیادی در موفقیت استراتژی های شما داشته باشد. همراه فریش تم باشید.

  • تولید کردن محتوای “کاملا معمولی”

    تولید محتوای متفاوت
    از محتوای معمولی دوری کنید. این نوع محتوا دیگر اثربخشی خود را از دست داده است. این روز ها شاهد افزایش بی سابقه و انفجاری میزان محتوا در اینترنت هستیم و می بینیم که میلیون ها وبسایت، روزانه میلیون ها مطلب منتشر می کنند. طبیعی است اکثریت این محتوای تولید شده “کاملا معمولی” است و اگر نباشد هم آب از آب تکان نخواهد خورد.
    محتوایی که تولید می کنید، باید مختص شما باشد. محتوایی که اگر شما نباشید، کس دیگری نتواند آن را تولید کند. تنها در این صورت خواهید توانست در این رقابت سخت پیروز باشید.
    برای این که محتوای متفاوت تولید کنید، می توانید وارد بخش های تخصصی حوزه فعالیت خود شوید، از اخبار و رویداد های درونی شرکت و سازمان خود بنویسید، داستان های مربوط به برند خود را منتشر کنید، و …

  • یکسان فرض کردن “بازاریابی محتوا” با “link building

    link building
    متاسفانه بسیاری از افراد این طرز فکر را دارند که اصلی ترین هدف از تولید محتوا، ایجاد لینک در وبسایت است. به هیچ وجه این طور نیست.
    اصلی ترین هدف تولید محتوا درگیر کردن مخاطب و ایجاد رابطه با اوست. شما باید به تولید محتوا به چشم یک ابزار برای ایجاد رابطه عمیق با کاربر و متقاعد کردن او به “اقدام”، نگاه کنید.
    تنها توجه کردن به ایجاد لینک ها و Link Building یکی از مفاهیم منسوخ شده سئو می باشد و گوگل نیز در الگوریتم های جدیدش سعی می کند با آن مبارزه کند. امروزه معیار های محبوبیت یک وبسایت در حال تغییر است.
    گوگل از شرکت ها و سازمان ها می خواهد برای درگیر کردن مشتری ها و افزایش برند-آگاهی خود، محتوای ارزشمند تولید کنند. تنها در این صورت است که لینک های زیادی به محتوای شما داده خواهد شد و رتبه بندی آن در موتور های جستجو بهبود خواهد یافت.

  • ایجاد محتوای بی کیفیت صرفا برای افزایش ورودی سایت

    low quality
    این کار دیگر ممکن نیست.
    الگوریتم های گوگل دائما در حال تغییر و بهبود هستند. یعنی این که دیگر نخواهید توانست مانند سال ها پیش، آن ها را فریب دهید. حتی اگر امروز توانستید با یک حقه و ترفند، گوگل را فریب دهید، مطمئن باشید دیر یا زود یک الگوریتم جدید اضافه شده و آن حقه را شناسایی خواهد کرد. آن موقع است که از عرش به فرش خواهید رسید.
    تولید محتوای بی ارزش و سطحی یکی از اصلی ترین خطر هایی است که شما را تهدید می کند. گوگل در شناسایی این نوع محتوا بیش از پیش هوشمند تر شده و همچنان نیز در حال پیشرفت است. پس اگر چنین فکری در سر دارید، دوباره بیاندیشید.

حالا زمانش فرا رسیده که نگاهی دوباره به استراتژی تولید محتوای خود بیاندازید و اگر هر کدام از این خطا ها را در آن مشاهده کردید، به سرعت دست به کار شوید.

ارائه دهنده فریش تم : قالب وردپرس , پوسته وردپرس , افزونه وردپرس , آموزش وردپرس , سئو , آموزش سئو

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.