اصول-سئو-در-سایت

تاریخ انتشار: مرداد 23, 1394 تعداد بازدید: 248 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

عصر جدید سئو

عصر جدید سئوReviewed by فریش تم on Aug 14Rating: 5.0عصر جدید سئوتغییرات در اصول سئو و رعایت کردن سئو در عصر جدید پایه فروش بیشتر خواهد بود پس سدو کردن سایت بسیار مهم خواهد بود برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با سئو...

 استاندارد ها و قوانین بهینه سازی وبسایت روز به روز در حال تغییر و تحول هستند و تقریبا هر سال یک بار، شاهد تغییرات اساسی در نحوه نگرش گوگل به آن ها هستیم. اگر بخواهیم وضعیت موجود بهینه سازی وبسایت را با چند سال پیش مقایسه کنیم، می توانیم به این مساله پی ببریم که عصر جدید سئو فرا رسیده است.

خبر خوش اما اینجاست که برای یاد گرفتن و سازگاری با عصر جدید سئو نیازی نیست خودمان را به دردسر بیاندازیم. با رعایت چندین قانون ساده و کاربردی می توانیم خودمان را با وضع موجود وفق دهیم.

بهینه سازی وبسایت در عصر جدید سئو چه تحولاتی داشته:

برای پی بردن به این تحولات، اصلی ترین چیزی که باید رعایت کنیم، این است که استراتژی مان را با تغییرات موتور های جستجو تغییر دهیم و همگام سازی کنیم. اما چه چیز هایی در رابطه با موتور های جستجو تغییر کرده اند؟ در ادامه چند مورد را بررسی می کنیم:

درک کلی از بهینه سازی وبسایت:

در گذشته تنها هدف سئو این بود که روی کلمات کلیدی تمرکز کرده و رنک بالاتری به دست بیاورد. تفکر غالب این بود که نحوه رسیدن تان به صفحه اول جستجو ها مهم نیست؛ هر کاری در توانتان هست را انجام دهید تا به آنجا برسید.

اما اکنون بیشترین تمرکز باید روی اعتبار و شهرت برند باشد. این که مردم چگونه با برند شما ارتباط برقرار می کنند و کیفیت محصول و خدمات تان در چه حد است. در شرایط حاضر بیشترین تمرکز بهینه سازی وبسایت باید روی نحوه ارائه خدمات و بهبود وجهه برند باشد. با انجام این کار، رتبه بندی موتور های جستجو نیز خود به خود بهبود خواهد یافت.

 کلمات کلیدی:

در گذشته تفکر غالب این بود که کلمات کلیدی مورد نظرت را پیدا کن، هرچقدر می توانی روی آن ها تمرکز کن و وبسایت خود را پر از کلمات کلیدی کن، تا بتوانی در نتایج جستجو رتبه بهتری داشته باشی. بیشترین تمرکز در آن زمان روی کلمات کلیدی بود.

اما اکنون کلمات کلیدی جای خود را به عبارت هایی داده اند که در موتور های جستجو توسط کاربر تایپ می شوند. به نوعی می توان گفت کلمات کلیدی ترکیبی. یعنی اگر بخواهید نتیجه خوبی بگیرید، بهتر است به جای یک کلمه، عبارت های طولانی تری را هدف گذاری کنید.

نگاه به محتوا:

در گذشته: شاید تصور عمومی این باشد که محتوا برای کاربر نوشته می شود و تمام تمرکز تولید کننده محتوا باید جلب رضایت خواننده باشد، اما در گذشته این طور نبود. تولید کننده های محتوا، آن را طوری تهیه می کردند که در نتایج موتور های جستجو بهتر نمایش داده شود و تمرکز کمتری روی کیفیت آن برای کاربر داشتند.

اما هم اکنون و اگر دقیق تر بگویم، بعد از معرفی الگوریتم پاندا، تولید کننده های محتوا مجبور شدند کاربر را به عنوان اصلی ترین عامل تعیین کننده ببینند. حالا دیگر محتوا به فکر موتور جستجو نیست، بلکه به فکر این است که بتواند توجه و رضایت مشتری را جلب کند.

 ساخت لینک:

در گذشته لینک ها نیز مانند محتوا کاربرد اصلی خود را از دست داده بودند و افراد سعی می کردند هر طور که شده انواع و اقسام لینک ها را در وبسایت های مختلف و صفحات نامربوط قرار دهند تا بلکه سایتشان رتبه بندی بهتری به دست آورد.

اما هم اکنون لینک ها را باید با زحمت به دست بیاورید. باید بتوانید با ایجاد رابطه با وبسایت های دیگر و با تولید محتوای بهتر، آنها را ترغیب به لینک دهی به وبسایت تان کنید. حالا دیگر لینک های نامربوط نه تنها نمی توانند کمکی کنند، بلکه برای رتبه بندی تان مضر نیز خواهند بود.

همان طور که قوانین کنونی در مقایسه با قوانین گذشته تغییرات زیادی داشته اند، در آینده نیز باید منتظر تغییرات بیشتری باشیم. با توجه به این نکات، بهتر است شما نیز خود را با عصر جدید سئو همگام کنید و از قافله عقب نمانید. به عبارت دیگر، استراتژی های بهینه سازی وبسایت باید پویا باشند، نه ثابت و استاتیک.

 نطرات شما برای ما بسیار مهم خواهد بود پس ما را از نظرات خود بی نصیب نکنید…

  منبع فریش تم ارائه دهنده : آموزش سئو ، آموزش وردپرس ، پوسته وردپرس

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.