خانه / وبلاگ / بازاریابی اینترنتی / آنالیز سایر هم رده ها(رقبا)
farishtheme

تاریخ انتشار: بهمن 21, 1394 تعداد بازدید: 322 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

آنالیز سایر هم رده ها(رقبا)

آنالیز سایر هم رده ها(رقبا)Reviewed by فریش تم on Feb 10Rating: 5.0آنالیز سایر هم رده ها(رقبا)آنالیز و بررسی حرکات و شناخت اهداف و برنامه های رقبا در حرفه ی بازاریابی اینترنتی یک امر بسیار مهم است که با توجه کردن به این امر میتوانید به پیشرفت های عالی در این زمینه برسید.

تنها هدف شما که بازاریابی میکنید نباید این باشد که فقط بفروشید و تبلیغ کنید و به هیچ چیز دیگر جز این دو امر فکر نکنید.

باید هوشیار باشید که هم رده هایی دارید.

 

comp_img-1

 

درست مثل دانشگاه می ماند به محض ورود به دانشگاه افرادی هم رده دارید و افرادی که از شما بالاتر هستند و ترم های بیشتری را پاس کرده اند.

کسب و کار و بیزینس آنلاین نیز بدور از رده بندی نیست و شما در هرسطحی که باشید بالاخره رقبای خاص خود را دارید و اگر آنها را دست کم بگیرید ممکن است شکست بخورید.شما باید همیشه هم رده هایی رو که دارید رو مورد بررسی و آنالیز قرار دهید تا یکی از برنده ها باشید.

 

system-analysis-icon

 

در این پست فریش تم نکاتی را پیرامون همین بحث شرح میدهد.

دو دسته بیزینسمن(صاحبین کسب کار)داریم:

اول آنهایی که به کسی کاری ندارند:

این دسته از بیزینسمن ها به سایر رقبا و هم رده ها هیچ توجهی ندارند و فقط دنباله رو برنامه ریزی های خودشان هستند و همیشه طبق برنامه ها و اهداف چیده اند حرکت میکنند که این امر یک نقطه ضعف بزرگ دارد آن هم این است که اگر شما کاری به کاره کسی نداشته باشید و هم رده هاتون رو مورد بررسی قرار ندهید ممکن است همیشه عقب بمانید مگر اینکه آنقدر کار هدف و محصولتان حرفه ای و تک باشد تا بتوانید به پیشرفتی برسید اما همانطور که گفته شد همیشه برای هربرند در هر سطحی رقیب وجود دارد که نباید از آنها غافل بود.

دوم آنهایی که طبق دیگران پیش میروند:

دسته ی دوم به هم رده های خود توجه میکنند و کارها و برنامه های هم رده های خود را مورد تحلیل و بررسی قرار میدهند تا از آنها جا نمانند و حتی در صورت امکان از آنها جلو بزنند و همیشه از وجود برنامه ها و استراتژی های نوینی که هم رده ها ابداع میکنند به نفع خود بهره میبرند و سعی بر جلو زدن از آنها دارند.

شما هرچه بیشتر راجع به رقبای خود بدانید جلوتر خواهید بود.

در دنیای امروز بازاریابی اصل بر تجربه و پیشینه و شهرت یک برند است و ذاتا خود محصول چندان اهمیت برای مخاطبین ندارد!!!.

پس شما باید در نظر داشته باشید که برای معروف شدن و تبدیل شدن به یک برند مشهور حتما باید رقبای خود را شناسایی کنید و از اهداف آنها باخبر باشید و همچنین بدانید که مخاطبینی که قرار است از شما و هم رده هایتان خرید کنند چه نظری نسبت به شرکت ارائه دهنده ی محصولی که آنها میخواهند دارند.

یک کیفیت خاص و تک و بهتر از رقبایتان همیشه داشته باشید و برای رسیدن به این گفته حتما باید دائما در حال آنالیز کمی و کیفی رقبایتان باشید همچنین میتوانید با توجه به نحوه تبلیغات و نحوه فروش نحوه دریافت وجه و سایر موارد و المان ها نتایج خوبی از آنالیز خود داشته باشید دقت کنید که آنالیز خوب آنالیزیست که همه منظوره باشد در غیر اینصورت در قسمتی از کار شما بیشتر مورد توجه هستید و در قسمتی دیگر ضعیف واقع میشوید.

اما شاید برای شما سوال باشد که چه چیزهایی را راجع به رقبا باید بدانیم؟

 

Flat design icon set for data analysis and analytics, business management and finance with long shadow on grey background

در اینجا دسته ای از پرسش هایی رو که باید از خود بپرسید آورده ایم:

• محصولی که تولید کرده اند چیست؟

• نحوه جواب دهی به مشتریان چگونه است؟

• از چه راهکاری برای جذب مشتری استفاده میکنند؟

• در چه زمینه هایی از شما قوی تر هستند؟

• درچه زمینه هایی از شما ضعیف تر هستند؟

• محصول خود را چگونه به بازارهدف خود معرفی میکنند؟

• نحوه برخورد با مشتریان چگونه است؟

و…؟

با پرسیدن اینگونه سوالات از خود میتوانید براحتی رقبای خود را مورد آنالیز و بررسی قرار دهید و این آنالیز به شما کمک میکند تا سری از سرها در بیاورید.

 

images

 

راهکار ویژه:

خود را یکی از کاربران رقبایتان کنید!!!!:

بهترین راهکار و بهترین روش ممکن این روش میتواند باشد بطوری که خود را بعنوان کاربر رقبای خود معرفی کنید برای مثال در سایت آنها عضو شوید و فعالیت کنید و از کم و کیف کار آنها سردربیاورید همچنین با عضویت در خبرنامه ها یا سامانه پیامکی یا هرچیز دیگری که منجر به بدست آوردن اطلاعات از رقبا میشود خود را به سمت پیشرفت سوق دهید.

 

ارائه دهنده فریش تم،بازاریابی اینترنتی،ایمیل مارکتینگ،قالب وردپرس،وردپرس.

باتشکر از همراهی شما عزیزان.

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.