خانه / وبلاگ / تبلیغات آنلاین / طراحی کمپین تبلیغاتی / قبل از فرستادن ایمیل تبلیغاتی ، این نکات را رعایت کنید
pear-584708_1280_001_002

تاریخ انتشار: آبان 10, 1394 تعداد بازدید: 369 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

قبل از فرستادن ایمیل تبلیغاتی ، این نکات را رعایت کنید

اگر در اینترنت حضوری جدی، و یا حتی نیمه جدی، داشته باشید، قطعا روزانه ایمیل های متعددی دریافت کرده و ارسال می کنید. احتمالا درصد زیادی از ایمیل های دریافتی تان توسط افرادی فرستاده می شوند که اصلا شما را نمی شناسند و هیچ اطلاعاتی از شما ندارند.

این نوع ایمیل ها – که معمولا دیدی منفی نسبت بهشان وجود دارد – کاربرد های خود را دارند و اگر با هوشمندی مورد استفاده قرار گیرند، می توانند فروش شما را تا حدی افزایش دهند.

در این مطلب همراه فریش تم باشید تا چند نکته مهم در ارسال ایمیل های تبلیغاتی را مورد بررسی قرار دهیم.

پیشنهاد مطالعه: چگونه ایمیل هایی بفرستیم که خوانده شوند؟

مرتبط بودن

ایمیل هایی که می فرستید، باید حداقل در یک زمینه، با فعالیت حرفه ای یا سلیقه شخصی دریافت کننده، مرتبط باشد؛ در غیر این صورت دلیلی برای باز کردن نامه وجود نخواهد داشت.

برای این که بتوانید این نکته را رعایت کنید، لازم است بدانید که لیست ایمیل خود را از کجا به دست آورده اید. آیا فرد دریافت کننده، در زیر یک مطلب با موضوع پزشکی کامنت گذاشته است؟ آیا در یک خبرنامه ایمیلی با موضوع تکنولوژی ثبت نام کرده است؟

پیشنهاد مطالعه: 3 نکته برای بهبود بازاریابی ایمیل

زمان بندی

the-eleventh-hour-758723_640_001

بسیاری از افراد این فاکتور اساسی را نادیده می گیرند و تصور می کنند ایمیل را هر وقت بفرستند، به یک اندازه مفید خواهد بود.

برای این که بتوانید در بازه های زمانی طلایی، ایمیل های تبلیغاتی خود را ارسال کنید، یک فرمول واحد و یکسان وجود ندارد. در هر کسب و کاری می تواند متفاوت باشد.

کاری که باید بکنید، این است که آمار و ارقام مربوط به کاربران و مشتریان خود را به دقت تجزیه تحلیل کرده و بعضا نیز از روش آزمون و خطا استفاده کنید.

برای مثال اگر در زمینه کتب کمک آموزشی فعالیت می کنید، اواسط فصل تعطیلات زمان مناسبی برای راه اندازی یک کمپین گسترده ایمیلی نیست. این نوع زمان بندی که بیشتر جنبه کلان دارد، نسبتا آسان است. قسمت سخت مساله اینجاست که بدانید در کدام روز از هفته و در کدام ساعات از روز، باید ایمیل هایتان را ارسال کنید. اینجاست که آزمون و خطا و تجزیه و تحلیل داده ها به کمک تان می آید.

پیشنهاد مطالعه: 7 مورد از مؤثرترین انواع بازاریابی ایمیل که باید بکار گیرید

اعتبار

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که یک ایمیل باید داشته باشد تا به موفقیت برسد، اعتبار است. اگر نتوانید کاربر را قانع کنید که فرد یا شرکتی معتبر هستید و کسب و کارتان نیز معتبر است، نباید انتظار فروش بالا داشته باشید. برای به دست آوردن اعتبار در دنیای مجازی و بخصوص در بازاریابی ایمیل، این راه ها بهتر و در دسترس تر هستند:

  • نوشتن یک مقاله در یک سایت میهمان یا سایت خودتان
  • بررسی کردن یک محصول در قالب یک پست متنی و یا ویدیویی و تصویری
  • ایجاد رابطه با وبسایت ها و شرکت هایی که اعتبار خوبی در زمینه مورد نظر تان دارند

همین که یک ایمیل یک پاراگرافی بنویسید و آن را به هزاران نفر ارسال کنید، سپس دست روی دست بگذارید و منتظر باشید سود تان از این رو به آن رو شود، قطعا خیالی باطل است.

برای به دست آوردن ترافیک و فروش بیشتر، باید زحمت زیادی بکشید. باید زحمت کشیده و در زمینه ای که فعالیت می کنید، چندین مقاله و مطلب به درد بخور تولید کنید – یا حداقل جمع آوری کنید. باید بیشتر وقت و هزینه تان را صرف ایجاد اعتبار کنید.

اگر دریافت کننده ایمیل ببیند که شما روی یک فایل یا پست اینترنتی ارزشمند کار کرده اید و حالا حاضرید آن را به رایگان در اختیارش قرار دهید، حتما شما را معتبر و با ارزش فرض خواهد کرد و راحت تر و سریع تر از خدمات تان استفاده خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه: 5 نکته طلایی برای بازاریابی ایمیل

امیدواریم این مطلب مورد پسند شما واقع شده باشد و بتواند در طراحی کمپین تبلیغاتی تان مفید باشد.

 ارائه دهنده فریش تم : مرجع قالب وردپرس , پوسته وردپرس , افزونه وردپرس , آموزش وردپرس , سئو , آموزش سئو

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.