خانه / وبلاگ / بازاریابی اینترنتی / بازاریابی محتوا / خطا هایی که می توانند وبسایت شما را از بین ببرند – قسمت اول
fail

تاریخ انتشار: آذر 26, 1394 تعداد بازدید: 588 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

خطا هایی که می توانند وبسایت شما را از بین ببرند – قسمت اول

تعداد شرکت هایی که برای بازاریابی خود، به تولید محتوا روی می آورند، هر روز در حال افزایش است. این افزایش تا حدی است که در سال 2015 حدود 77 درصد شرکت ها، سطح تولید محتوایشان را افزایش داده اند.

این مسابقه نفس گیر باعث سخت تر شدن بازاریابی محتوا شده و سهم هر شرکت از ترافیک کلی اینترنت را به طور بی سابقه ای کاهش داده است.

در این آشفته بازار تولید محتوا، تنها وبسایت هایی موفق خواهند بود که بتوانند پایه ریزی قوی و حساب شده ای داشته باشند، وگرنه باید در انتظار شکست بنشینند.

با این حساب قدم اول تاسیس وبسایت و تولید محتوا اهمیت زیادی دارد و بیشتر کسانی که وارد این حوزه می شوند، از همان ابتدا در دام خطا هایی مهلک افتاده و از گردونه خارج می شوند.

با توجه به اهمیت این مطلب، تصمیم گرفتیم یک بررسی جامع از خطا های رایج مدیریت وبسایت انجام داده و تک تک اشتباهات را توضیح دهیم. و چون حجم توضیحاتی که ارائه خواهیم داد، بسیار بالاست، تصمیم گرفتیم مطلب را بخش بندی کرده و در هر قسمت به یک خطا بپردازیم. امیدواریم تا انتها همراه فریش تم باشید. با اولین خطا شروع می کنیم:

اشتباه اول: نوشتن مطلب بدون شناخت مخاطب و تعریف استراتژی


برای چه کسی می نویسید؟ آیا مخاطب تان کارآفرینانی هستند که درآمد سالیانه شان بالای یک میلیارد تومان است، یا کارمندانی که سالیانه زیر 30 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند؟
بیشتر کاربران وبسایت شما را زنان تشکیل می دهند یا مردان؟ علایق و گرایش های اصلی شان چیست؟ فعالیت های اصلی آن ها چیست؟
و صد ها سوال از این نوع.
برای این که یک وبسایت موفق داشته باشید، باید اطلاعات دقیق و با مفهومی از جامعه هدف در دست باشد. سپس باید یک استراتژی مرتبط با آن طرح ریزی کنید.
اگر فکر می کنید تمام کاربران اینترنت می توانند مخاطب شما باشند، از همین حالا شکست خورده اید؛ چون کسانی که سعی می کنند همه را راضی نگهدارند، در آخر هیچ کس را راضی نخواهند کرد.

داشتن تمرکز، یکی از اصلی ترین معیار های موفقیت در یک فضای رقابتی است.

مخاطب خود را بشناسید و با او با زبان خودش صحبت کنید. در این مورد تعدادی نکته مهم وجود دارد که باید رعایت کنید:

 

  •  اگر از کلمات و اصطلاحات تخصصی استفاده می کنید، مطمئن شوید که قشر مورد نظر معنی آن ها را می داند – در غیر این صورت باید توضیح دهید.
  •  کلمات را به طور صحیح به کار برید.
  •  حد الامکان ساده نویسی کنید.
  •  هنگام نوشتن، پیش زمینه و سطح اطلاعات خواننده را در نظر داشته باشید

 

پیشنهاد مطالعه: چگونه استراتژی تولید محتوای خود را متحول کنیم؟

 

در قسمت های بعدی، خطا های رایج دیگری را معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

ارائه دهنده فریش تم : قالب وردپرس , پوسته وردپرس , آموزش وردپرس , سئو , آموزش سئو

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.