خانه / وبلاگ / بازاریابی اینترنتی / بازاریابی محتوا / چرا کاربران به محتوای مان اهمیت نمی دهند؟
چرا کاربران به محتوای مان اهمیت نمی دهند؟

تاریخ انتشار: مهر 4, 1394 تعداد بازدید: 323 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

چرا کاربران به محتوای مان اهمیت نمی دهند؟

چرا کاربران به محتوای مان اهمیت نمی دهند؟Reviewed by فریش تم on Sep 26Rating: 5.0چرا کاربران به محتوای مان اهمیت نمی دهند؟آیا همه آن هایی که محتوا تولید می کنند، موفق می شوند؟ آیا تولید و نشر محتوا کاری آسان است؟

بازاریابی محتوا یک روش قدرتمند برای تبلیغات و به دست آوردن مشتری های بیشتر است و بسیاری از صنایع و کسب و کار ها از آن استفاده می کنند. اما آیا همه آن هایی که محتوا تولید می کنند، موفق می شوند؟ آیا تولید و نشر محتوا کاری آسان است؟

طبق یک گزارش جدید توسط Forrester حدود 87 درصد از برند ها، در تولید محتوایی که کاربران شان از آن راضی باشند، ناتوانند. تنها 14 درصد از تولید کننده های محتوا، از محتوای خود رضایت دارند و بر این باورند که برای مصرف کننده مفید و ارزشمند است.

واضح است که شرکت ها و کسب و کار ها باید بیش از پیش به روش های ایجاد ارزش در محتوای خود فکر کنند و راهکار هایی پیدا کنند.

دانستن روش های غلط و اشتباهات در زمینه تولید محتوا، می تواند کمک زیادی بکند. در ادامه چند مورد از کار هایی را که نباید انجام دهید، آورده ایم. همراه فریش تم باشید.

  • عدم شناخت صحیح مخاطب

    چیزی که بیشتر افراد به آن توجه ندارند و از آن غافل می شوند، تمرکز روی نیاز های مخاطب است. این مساله یکی از اصلی ترین معیار ها در تولید محتواست.
    هر نوع محتوایی که تولید می کنید و در هر حجمی تولید می کنید، باید نیاز های کاربر را برطرف کند. در این زمینه بهتر است نکته های زیر را فراموش نکنید:
    * باید با دقت تعیین کنید که مخاطب هدف تان چه کسی است. این اولین قدم در استراتژی بازاریابی محتواست.
    * باید مشکلاتی را که مخاطب هدف با آن ها دست به گریبان است شناسایی کنید و راهکار های مناسب را ارائه دهید.
    * صدای شما باید با مخاطبان هماهنگی و همخوانی داشته باشد. واضح است که نحوه ارتباط با 200 نفر زن جوان، کاملا متفاوت از نحوه ارتباط با 200 نفر مرد بازنشسته است.

  • بیش از حد تبلیغ کردن

    درست است که هدف از تولید محتوا، تبلیغ و اطلاع رسانی در مورد شرکت و برند متبوع شماست، اما باید بسیار مراقب باشید که همین کار، به تصویر و ذهنیتی که کاربر از برند تان دارد، لطمه نزند.
    طبق آمار های موجود، 60 درصد از خواننده ها وقتی در یک محتوای متنی، با نام یک شرکت برخورد کرده و احساس می کنند در معرض تبلیغات قرار گرفته اند، نسبت به آن محتوا بد بین شده و حالت دفاعی می گیرند.
    اگر می خواهید برند تان را تبلیغ کنید، مراقب باشید که با تکرار ناشیانه نام آن، نتیجه برعکس حاصل نشود.
    بهترین کاری که می توانید بکنید، این است که اصل بی طرفی را رعایت کرده و در زمینه فعالیت خود، جدید ترین، مفید ترین، و معتبر ترین یافته ها و اطلاعات را منتشر کنید – بدون این که حتی یک بار نام تجاری خود را به زبان بیاورید.
    وقتی کاربر به این نتیجه برسد که در وبسایت شما می تواند اطلاعات به درد بخور و بی طرفی را به دست آورد، ناخود آگاه به برند شما نیز اعتماد خواهد کرد.

  • عدم استفاده از عناوین جذاب

    شاید شما نیز مانند ما از این مساله راضی و خشنود نباشید، اما یک واقعیت است:

    در چشم کاربران، جذابیت محتوا اهمیت بیشتری از مفید بودن و عمق آن دارد.

    به همین دلیل باید بتوانید علاوه بر ایجاد محتوای عمیق و مفید، ظاهری جذاب نیز به آن ببخشید. در غیر این صورت، بیشتر زحمات تان به باد خواهد رفت و کسی محتوای تان را نخواهد دید.
    مخصوصا در تولید محتوای متنی و مقالات اینترنتی، باید به تیتر مطلب توجه ویژه ای بکنید. باید بتوانید با همان یک جمله، کاربر را وادار به باز کردن محتوا و خواندن آن کنید.

 ارائه دهنده فریش تم : قالب وردپرس , پوسته وردپرس , افزونه وردپرس , آموزش وردپرس , سئو , آموزش سئو

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.