خانه / وبلاگ / گوناگون / ارتباط با مشتری / مشتریان خود را چگونه حفظ کنیم؟
حفظ مشتری

تاریخ انتشار: مرداد 13, 1394 تعداد بازدید: 301 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

مشتریان خود را چگونه حفظ کنیم؟

مشتریان خود را چگونه حفظ کنیم؟Reviewed by فریش تم on Aug 4Rating: 5.0مشتریان خود را چگونه حفظ کنیم؟با ارتباط سالم و قوی و همچنین پشتیبانی از محصولات ارائه شده میتوان در حفظ و ماندگاری مخاطبان دائمی،همیشه موفق باشید

خیلی ها بدنبال این هستند که چرا مخاطبان و مشتریان تصمیم به قطع ارتباط با آنها میگیرند؟

دلایل و پاسخ های متعددی برای این سوال طرح شده که بیشتر آنها ارتباط چندانی با قطع ارتباط یک مشتری ندارد یا تاثیر زیادی بر این ارتباط نمی گذارد.

بسیاری بر این باورند که شاید قیمت مقطوع و مناسبی برای محصولاتشان ندارند یا محصولات ارائه شده تنوع کافی را برای مخاطب ندارد و یا اینکه مخاطب از طریق تبلیغات گوناگون جذب رقیبان دیگر شده باشند.

اما از گزینه های اصلی غافلند،و ما این گزینه ها را برای شما بازگو میکنیم :

برای یک مخاطب پشتیبانی و یک ارتباط مستقیم از اهمییت بسیار بالایی برخوردار است ،با وجود این امکانات مخاطب بیشتر راهنمایی شده و احساس رضایتمندی را بدست می آورد،و دلیل قطع ارتباط اکثر مخاطبان نبود و یا ضعف چنین مواردی است.

enquête

شما میتوانید با لحنی قوی با کاربر ارتباط برقرار کنید و به او اطمینان دهید که انتخابش صحیح بوده، مطمئن باشید که این کار، خود یک نوع تبلیغ محسوب میشود و عواقب خوبی را بدنبال خواهد داشت.

شما میتوانید با توسعه ی بخش پشتیبانی و ارتباط با مخاطب علاوه برحفظ دائمی ، کاربران بیشتری را نیز جذب خود نمایید.

منبع: فریش تم ارائه دهنده پوسته وردپرس ، افزونه وردپرس ،قالب وردپرس

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.