خانه / وبلاگ / طراحی و گرافیک / اصول طراحی بنر / طراحی یک بنر فوق العاده “بخش دوم”

تاریخ انتشار: تیر 30, 1394 تعداد بازدید: 1,441 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

طراحی یک بنر فوق العاده “بخش دوم”

در بخش اول مطلب طراحی بنر فوق العاده به نکات قابل توجهی اشاره کردیم،اما مطالب بیان شده برای طراحی یک بنر کافی نیست،در اینجا ما سعی کردیم با اشاره به چند نکته ی بسیار مهم دیگر شما را در طراحی و ایجاد تبلیغات خود راهنمایی کنیم.

برای اینکه باز کردن لینک بنر انتخاب شده توسط کاربر سریع تر انجام شود، شما بایستی از حجم فایل بنر ایجاد شده بکاهید، زیرا کاربران همیشه بدنبال سریع ترین و کوتاه ترین راهها هستند.

بعضی اوقات استفاده از تصویر در یک بنر تبلیغاتی باعث افزایش جلب توجه خاطب میشود، اما به یاد داشته باشید که تصاویر همیشه به اندازه کلمات و مطالب کارساز نیستند،پس فقط در مواقع لازم از تصاویر مورد نظر در بنر ها استفاده کنید.

استفاده از یک سری کلمات باعث میشود تا کاربر را در انتخاب و بازدید از تبلیغات شما به سرعت بیشتری وا دارد، کلماتی مانند “خرید آنی” ، “منتظر چی هستید” و امثال اینگونه کلمات که مطمعنا در اکثر وب سایت ها به چشمتان خورده است.

e-shopping

اجسام و تصاویر متحرک در یک جا یا صفحه ی آرام و ساکن بخوبی هر چه بیشتر خود را نمایش می دهند، پس تصاویر و متونی را که در بنر های خود بکار می برید را بصورت متحرک در آورید تا سریع تر و بهتر به چشم آیند، دکمه های فراخوان گزینه مناسبی برای این کار هستند

و در نهایت شما بایستی بیشتر به ارزش یک بنر تبلیغاتی توجه داشته باشید تا به شکل و ظاهر آن.

منبع : فریش تم

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری پرهیز و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام فرمائید

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.