خانه / وبلاگ / بازاریابی اینترنتی / ایمیل مارکتینگ / 4 نکته بازاریابی ایمیل که باید جدی بگیرید – قسمت دوم
بازاریابی ایمیل

تاریخ انتشار: آبان 22, 1394 تعداد بازدید: 321 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

4 نکته بازاریابی ایمیل که باید جدی بگیرید – قسمت دوم

در قسمت اول این مطلب در مورد اهمیت همخوانی با موبایل صحبت کردیم و همچنین توضیح دادیم که چگونه می توانید با استفاده از عنوان های جذاب و گیرا، کاربران را به باز کردن ایمیل های ارسالی تشویق کنید.

در این قسمت نیز دو تکنیک مهم و ضروری را برای بعد از این که ایمیل تان باز شد، معرفی خواهیم کرد. همراه فریش تم باشید.

  • پیشنهاد هایی دهید که هیچ کس نتواند در برابرشان مقاومت کند.

    اگر بخواهیم مردم را به دو دسته تقسیم کنیم، نوع اول مردمی خواهند بود که به آسانی اقدام به خرید می کنند و نوع دوم مردمی خواهند بود که تا یک محرک بیرونی آنها را وادار نکند، خرید نخواهند کرد.
    یکی از مهم ترین هدف هایی که هر بازاریابی دنبال می کند، این است که خریدار های نوع دوم را به حرکت وادار کند. هدف عمده ارسال ایمیل نیز همین است که بتوانیم دلیلی برای این جمعیت نوع دوم – که تعداد شان هم معمولا زیاد است – ارائه دهیم تا از ما خرید کنند.

    پیشنهاد های لحظه آخری

    دادن پیشنهاد هایی که برای مدت محدودی دوام دارند و به زودی تمام خواهند شد، می تواند یک محرک خوب باشد. از این پیشنهاد ها می توانید در اعیاد و مناسبت های مختلف استفاده کنید.

    تخفیف های ویژه

    ارائه تخفیف ویژه برای مدتی محدود، می تواند از پیشنهاد های لحظه آخری نیز بهتر باشد.
    مثلا می توانید در ایمیل خود یک کد ویژه برای هر کاربر در نظر بگیرید و از او بخواهید هنگام خرید کردن، از آن استفاده کند تا تخفیف بیشتری بگیرد.

    ایمیل های یاد آوری

    وقتی کاربران به فروشگاه اینترنتی شما می آیند و اجناس و کالا هایی را در سبد خرید قرار می دهند، ممکن است به هر دلیلی منصرف شوند و خرید را نهایی نکنند.
    بعد از یک مدت محدود، می توانید ایمیل های یاد آوری برای این افراد بفرستید و از آن ها بخواهید در مورد تصمیم شان تجدید نظر کنند. این کار بسیار مفید است و درصد زیادی از ایمیل ها نتیجه خواهند داد.

  • بیش از اندازه ایمیل نفرستید.

    اگر در یک بازه زمانی محدود، تعداد ایمیل هایی که ارسال می کنید، از یک سقف معین عبور کنند، اثربخشی شان به شدت افت خواهد کرد. این “سقف تعداد پیام ها” در مورد کسب و کار های مختلف متفاوت است و می تواند کم و زیاد شود.
    یکی از مهم ترین بخش های کمپین تبلیغاتی شما این خواهد بود که محدوده اثربخشی ایمیل ها را پیدا کرده و رعایت کنید.
    در صورت عدم رعایت این نکته، ایمیل هایی که می فرستید می توانند مانند یک شمشیر دو لبه عمل کرده و به برند تان لطمه بزنند.

امیدواریم نکاتی که در این مطلب معرفی کردیم، برایتان مفید بوده باشند.

 ارائه دهنده فریش تم : قالب وردپرس , پوسته وردپرس , آموزش وردپرس , سئو , آموزش سئو

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.