خانه / وبلاگ / بازاریابی اینترنتی / ایمیل مارکتینگ / 4 نکته بازاریابی ایمیل که باید جدی بگیرید – قسمت اول
نکات بازاریابی ایمیل

تاریخ انتشار: آبان 12, 1394 تعداد بازدید: 318 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

4 نکته بازاریابی ایمیل که باید جدی بگیرید – قسمت اول

4 نکته بازاریابی ایمیل که باید جدی بگیرید – قسمت اولReviewed by فریش تم on Nov 3Rating: 5.0

امروزه شرکت ها و کسب و کار ها بخش بزرگی از بازاریابی اینترنتی خود را از طریق ایمیل انجام می دهند. هر چند برخی تحلیلگران در سال های گذشته پیش بینی می کردند استفاده از ایمیل رو به کاهش باشد و رفته رفته به فراموشی سپرده شود؛ اما دیدیم که این اتفاق نیفتاد و شبکه های اجتماعی هم نتوانستند حریفی برای ایمیل باشند.

ما نیز در فریش تم، بازاریابی ایمیل را جدی گرفته و آموزش ها و ابزار های مربوط به آن را برایتان معرفی خواهیم کرد. در این قسمت قصد داریم چهار نکته مهم و ضروری برایتان معرفی کنیم. همراه ما باشید.

  • موبایل را فراموش نکنید.

    امسال نسبت به سال گذشته، افزایشی 50 درصدی در زمینه ترافیک موبایل داشتیم. پیش بینی می شود این روند همچنان ادامه داشته باشد و در چند سال آینده، تعداد افرادی که با موبایل در اینترنت می چرخند و خرید می کنند، با افرادی که از کامپیوتر استفاده می کنند برابر شود.
    با این حساب در بازاریابی اینترنتی – و همچنین بازاریابی ایمیل – نیز مجبور به تبعیت از گرایش های مشتریان و کاربران هستیم.

    از تمپلت هایی استفاده کنید که با موبایل همخوانی دارند.

    برخی تمپلت های ایمیل موجود در بازار، از نمایشگر های کوچک نیز پشتیبانی می کنند و به شما این امکان را می دهند که نتیجه نهایی ایمیل هایتان را در حدود 25 کلاینت مختلف ایمیل مشاهده کنید.

    به فونت های خود توجه زیادی بکنید.

    در دستگاه های موبایل، همه چیز کوچک خواهد بود. پس این نکته را از ابتدا در نظر بگیرید تا کاربران برای خواندن محتوای پیامی که فرستاده اید، به ذره بین احتیاج نداشته باشند.

    پیشنهاد مطالعه: آموزش ویرایش فونت قالب وردپرس

    خلاصه و مختصر بنویسید.

    در نمایشگر های کوچک، اگر 5 یا 6 جمله بنویسید، کاربر آن را مانند یک رمان طولانی خواهد دید. پس یاد بگیرید که چگونه می توانید پیام تان را با استفاده از کمترین کلمات برسانید و مخاطب را جذب کنید.

  • به عنوان ایمیل توجه بسیار بسیار جدی بکنید.

    حدود یک سوم دریافت کننده ها، فقط با خواندن عنوان ایمیل تصمیم خواهند گرفت که آیا آن را باز کنند یا نه.
    البته یک سوم دیگر هم کلا پیام را باز نخواهند کرد، پس بهتر است عنوان خود را با دقت بنویسید. بهتر است این چند نکته را بدانید:

    توضیح محتویات

    یکی از روش ها این است که در عنوان، توضیح دهید که داخل پیام چیست. اگر پیشنهادی جذاب و مهم دارید و احتمال می دهید برای کاربران مفید خواهد بود و آن را دنبال خواهند کرد، بهتر است در همان عنوان ایمیل، اصل مطلب را بگنجانید.

    یک سوال

    روش دیگر نیز این است که از یک سوال در عنوان ایمیل استفاده کنید تا کنجکاوی کاربر را بر انگیزید.

    پیشنهاد محدود

    این نوع عنوان ها برای جشنواره های ویژه و فروش های محدود، مناسب است و تاثیر گذاری بالایی دارد. مثلا: “فقط 3 روز برای … مهلت دارید”

اگر موارد گفته شده برایتان مفید بودند، در قسمت دوم نیز همراه ما باشید تا دو تکنیک ضروری دیگر را بررسی کنیم. همچنین قبلا مطلبی منتشر کرده و به دلایل نادیده گرفته شدن ایمیل هایمان پرداخته ایم.

 ارائه دهنده فریش تم : قالب وردپرس , پوسته وردپرس , آموزش وردپرس , سئو , آموزش سئو

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.