خانه / وبلاگ / گوناگون / افزایش فروش / چرا در فروش موفق نیستید؟
farishtheme.ir

تاریخ انتشار: بهمن 4, 1394 تعداد بازدید: 315 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

چرا در فروش موفق نیستید؟

چرا در فروش موفق نیستید؟Reviewed by فریش تم on Jan 24Rating: 5.0دلایل عدم موفقیت در فروشموفقیت در فروش تابع عواملیست که باید آنها رو دانست و به آنها توجه و از همه مهمتر عمل به آنهاست،با رعایت این عوامل مصلما فروش خوبی رو خواهیم داشت

علت-شکست-آموزش-فروش-فروشندگی

موفق نبودن در امر فروش یکی از دغدغه های هر مدیر است،هرکسی که تجارتی را جهت کسب در آمد از طریق فروش راه اندازی میکند تنها خواسته اصلی آن فروش محصولات و کسب در آمد است حالا چه مستقیم خوده شخص آنرا به فروش برساند چه افرادی اینکارو برای شخص انجام دهند در هرصورت بحث بحث فروش میباشد که فریش تم در این مطلب به شما میگوید که در انواع فروش های خود چه چیزهایی را رعایت کنید:

عدم تعیین هدف خوب!:

یکی از دلایل اصلی افت فروش و عدم فروش شما میتواند هدف بی موردتان باشد به هیچ وجه نباید هدف شما فقط و فقط فروش باشد.

برقراری ارتباط در زمان های خاص:

اگر فروش شما به گونه ایست که برای فروش باید تماس بگیرید با مشتری خود باید به او احترام بگذارید و وقت شناس باشید و بدانید که در چه ساعتی و به چه صورت تماس رو برقرار کنید حائز اهمیت ویژه ای است البته شاید این سوال براتون پیش بیاد که درصورتی که از زمان های خوب مخاطبمون خبر نداریم چگونه زمان مناسب برای تماس رو انتخاب کنید،یکی از راه ها شناخت مخاطبین است مثلا شما میدانید که مخاطبین شما همه کارمندان یک شرکت هستند و میدانید چه زمان هایی رو منزل هستند و چه ساعاتی رو سره کار در این نوع کمی میشه تخمین زد که در چه ساعتی تماس بگیرید البته درست است که راه انقد مطمئنی نیست اما راه های زیادی برای شناخت مخاطب وجود دارد اما در این مطلب نمیگنجد.

Use-the-time-well

توجه نکردن و وقت نذاشتن برای فروش:

بسیاری از ما آدم های راحت طلبی هستیم اما بحث فروش راحت طلبی رو برنمیدارد و باید تلاش کرد تا به موفقیت رسید شما فرض کنید که با یکی تماس بگیرید بگویید قالب هایی با قیمت بسیار پایین داریم برای شما مشتری شما هم پول رو بریزه و تمام!!!

همچین چیزی عملا غیر ممکنه! هیچ کس به این سرعت بدون پیگیری و وقت گذاشتن و اهمیت دادن به این سرعت به شما پول بده نیست!

پس شما باید برای موفقیت خیلی پیگیر باشید به طوری که مثلا برای بازاریابی اینترنتی خود وقت بگذارید و پیگیر باشید مثلا برای مشتریان خود فرومی را طراحی کنید تا بتوانید با آنها تعامل داشته باشید تا پیگیری های لازم رو انجام بدید و اونموقس که بعد از تلاش و پیگیری ها پول میاد تو حساب شما!

عامل دیگر شکیباییست:

هیچ فروشنده ای بخصوص فروشندگان نوپا نمیتوانند به هیچ وجه راه یک ساله رو یک شبه طی کنند و اینکه میخواهند اون راه رو یک روزه طی کنند همین باعث شکست آنها خواهد شد،پس با این تفاسیر اینگونه برداشت میشود که باید در امر فروش بسیار صبور بود تا موفق شد،صبور باشید،با اعصاب و حوصله و تواضع با مشتریان خود برخورد کنید مثلا مشتریان شما شاید از شما سوالاتی راجع به محصولتان کنند که از نظر شما کاملا سوال چرتی به نظر بیاد اما اینطور نیست این سوال برآمده از ذهن یک انسان است و شما به عنوان یک فروشنده خوب موظف هستید که به سوال های آنها پاسخ داده و کاملا سوال هایشان را رفع کنید و طوری برخورد کنید که مشتریان شما بدانند آنها برای شما با ارزش هستند و اولویت اول شما رضایتمندی آنهاست نه فروش خود!

تعریف غلط از محصول:

وقتی میخواهید محصولی رو به مخاطب ارائه بدید باید از دید مخاطب نگاه کنید که او در مواجه با محصول شما چه میگوید؟

• کارایی این محصول چیست؟

• اصلا چی هست؟

• برای داشتن محصول چقد باید پرداخت کنم؟

• نحوه استفاده و کارکرد آن به چه صورت است؟

و از این دسته سوالات.

شما وقتی محصولی رو ارائه میدهید باید توضیحات لازم و کافی رو در رابطه با اون محصول به طور قابل فهم و ساده ای ارائه دهید تا مشتری شما بتواند خوب محصول رو بشناسد و درک درستی از آن بدست بیاورد اما اگر چیزی ضد این عمل انجام شود و مشتری برداشت بدی از محصول شما داشته باشد در ادامش مصلما برداشت بدی نسبت به برند شما خواهد داشت پس هواستان باشد که معرفی محصول بسیار مهم است.

علت-شکست-آموزش-فروش-فروشندگی

الگوریتم فروش:

برای موفقیت در فروش همیشه باید برنامه نداشت نباید بی قاعده کار کرد و بی قاعده پیش رفت برای خود یک طرح و یک الگوریتمی رو بچینید و طبق آن پیش بروید بدون هیچ کمو کاستی و به هرآنچه که برنامه ریزی کردید عمل کنید.

اگر بی برنامه بازاریابی کنید،بی برنامه خبرنامه ارسال کنید،تلیغ کنید و….. مصلما بی برنامه و بی هیچ قاعده ی خاصی هم باید انتظار فروش داشت!

طبق بررسی های فریش تم اینها دلایل اصلی عدم موفقیت در فروش شما میتوانند باشند اما به یاد داشته باشید که این نکات تنها نکاتی نیستند که با کمک آنها بتوانید موفقیت کاملی رو تجربه کنید قطعا نکات حائز اهمیت زیادی وجود دارد اما اینها اصلی ترین نکات بودند که خدمت شما همراهان ارائه شد.

ارائه دهنده فریش تم،بازاریابی اینترنتی،افزایش فروش

باتشکر از همراهی شما.

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.