خانه / وبلاگ / گوناگون / ارتباط با مشتری / نحوه جذب مشتری در نگاه اول
جذب مشتری

تاریخ انتشار: مرداد 13, 1394 تعداد بازدید: 391 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

نحوه جذب مشتری در نگاه اول

نحوه جذب مشتری در نگاه اولReviewed by فریش تم on Aug 4Rating: 5.0نحوه جذب مشتری در نگاه اولیک بازاریاب لایق و کاردان باید ابتدا باید از خود شناخت خوبی داشته باشد و همچنین باید بتواند با یک مشتری برخورد صحیحی داشته باشد و او را به سمت بازار کار خود جذب نماید

رفتار شما باید بگونه ای باشد که اعتماد مشتری جلب شود و سخنانتان نباید کمتر از حوزه کاریتون باشه یعنی فضایی که برای گفت و گو بوجود میارید باید طوری جلوه کند که شما یک فرد کار بلد و موفق در بازاریابی و کسب و کار هستید

قطعا با عبارت “حق با مشتری است” برخورده اید , مشتری مداری اولین اصلی است که یک فروشنده باید آن را رعایت کند و به حقوق مشتری احترام بگذارد , و خواسته های اونها رو در نظر داشته باشه

فروشندگان غیر حرفه ای کسانی هستند که سعی میکنند روابطی غیر مستقیم با مخاطبان خود بوجود آورند و فضای بحث و گفت و گو رو صمیمانه جلوه دهند و این در صورتی است که مخاطبان این گونه مسائل را دوست نداشته و نمیخواهند از مسائل شخصی حرفی زده شود

بهتره این موضوع رو بصورت ساده تر براتون تعریف کنم:

دقت داشته باشید که مطالبی که بیان میکنید جذابیت خاصی داشته باشد برای مثال در اینجا واژه ی “شما” جادو میکند.با استفاده از کلمه ی شما , مخاطبان به نوعی تشویق و ترغیب میشوند واحساس میکنند آنها را بزرگ و محترم میشمارید

برای اینکه موضوع رو بهتر بفهمید و درک کنید تصویر زیر را بررسی کنید:

1_2

در این تصویر واژه ی You در چند جا تکرار شده , این یعند همه چیز برای شما طراحی و در نظر گرفته شده است

مشتریان و مخاطبان شما دوست دارند بصورت مستقیم با آنها به گفت و گو بپردازید , اظهار نظراتشون رو همیشه مد نظر داشته باشید.چون گاهی اوقات نظرات, انتقادات و پیشنهادات کارساز واقع میشن

آنها را کانون توجه قرار دهید طوری که حس کنند مشتری چندین و چند ساله شما هستند

سعی کنید وارد حریم شخصی آنها نشوید و آنان را همیشه به عنوان گزینه مورد نظر خودتون قرار بدید

 

منبع: فریش تم ارائه دهنده پوسته وردپرس ، افزونه وردپرس ،قالب وردپرس

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.