خانه / وبلاگ / بازاریابی اینترنتی / بازاریابی محتوا / چگونه بازدید کننده های گذری را به کاربران دائمی وبسایت تبدیل کنیم؟
Human resources and CRM

تاریخ انتشار: شهریور 5, 1394 تعداد بازدید: 390 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

چگونه بازدید کننده های گذری را به کاربران دائمی وبسایت تبدیل کنیم؟

چگونه بازدید کننده های گذری را به کاربران دائمی وبسایت تبدیل کنیم؟Reviewed by فریش تم on Aug 27Rating: 5.0چگونه بازدید کننده های گذری را به کاربران دائمی وبسایت تبدیل کنیم؟به احتمال زیاد همه تان می دانید که تولید محتوا تا چه اندازه برای موفقیت یک استراتژی بازاریابی درونگرا حائز اهمیت است. به جرات می توان گفت که مهم ترین ...

به احتمال زیاد همه تان می دانید که تولید محتوا تا چه اندازه برای موفقیت یک استراتژی بازاریابی درونگرا حائز اهمیت است. به جرات می توان گفت که مهم ترین کانال برای تولید محتوا، طراحی یک وبسایت است.

اگر صاحب یک وبسایت هستید و مدت هاست به کار تولید محتوا مشغولید، مراحل اولیه طراحی یک وبسایت و نحوه نوشتن و پست کردن مطالب را گذرانده اید. فکر نمی کنید دیگر زمانش رسیده که وبسایت، و در کل استراتژی تولید محتوای خود را به مرحله بالاتری ببرید؟

شاید اکنون مهم ترین دغدغه برایتان این نباشد که چگونه تعداد بازدید کننده هایم را افزایش دهم؛ به جای این کار شاید تمرکز خود را روی استفاده بیشتر از پتانسیل کنونی سایت خود معطوف کرده اید.

اصلی ترین مراحل بازاریابی اینترنتی برای وبسایت ها را می توان در سه مرحله خلاصه کرد:

  • شناساندن وبسایت به بازدید کننده های جدید
  • تبدیل کردن بازدید کننده های جدید به مشترک های دائمی
  • ترغیب کاربران به اشتراک گذاری و معرفی محتوای تولید شده به دیگران

البته این را هم بگوییم که اجرا و رعایت این سه مورد، بیشتر از این که یک کار کوتاه مدت باشند، یک فرایند بلند مدت هستند و نمی توان یکی را فدای دیگری کرد. طبیعی است که هدف از این اقدامات، در مجموع این است که افراد بیشتری را ترغیب کنیم، از خدمات و محصولات ما استفاده کنند.

برگردیم سر بحث اصلی. فرض کنیم شما مرحله اول را تا حدی پشت سر گذاشته اید (همان طور که گفتیم نمی شود هیچ یک از مراحل را به طور کامل پشت سر گذاشت و فراموش کرد) و اکنون به دنبال این هستید که یک قدم دیگر فراتر بروید.

حالا شما کاربرانی دارید که به طور منظم و پیاپی به وبسایت تان سر زده و مطالب تان را می خوانند. در کنار این کاربران، افرادی نیز وجود دارند که (احتمالا درصد زیادی از بازدید کننده ها) از طریق موتور های جستجو به مطالب شما بر می خورند و بعد از خواندن یک یا چند مطلب، می روند و دیگر باز نمی گردند.

شما نیز حتما این سوال برایتان ایجاد شده که چگونه می توان این بازدید کننده ها را به مشترک دائمی تبدیل کرد و کاری کرد که همیشه به وبسایت بازگردند؟

در این مقاله سعی خواهیم کرد به سوال بالا – که یکی از مهم ترین سوال های وبمستر هاست – جواب دهیم. پس همراه فریش تم باشید.

 چگونه بازدید کننده های گذری را به مشترکین دائمی تبدیل کنیم؟

انتشار محتوای خود را حد الامکان زمان بندی شده و منظم کنید

این مورد، یکی از اصلی ترین چیز هایی ست که باید رعایت کنید. وقتی یک کاربر در خبرنامه ایمیل شما ثبت نام می کند، انتظار دارد در بازه های زمانی مشخص، مطالب را دریافت کند.

مهم نیست چه تعداد مطلب منتشر می کنید. مهم این است که مطالب را به طور منظم منتشر کنید.

بد نیست در این مورد، نتیجه یک تحقیق انجام شده را هم بدانیم:

سایت هایی که در هفته، بیشتر از یک بار مطلب منتشر می کنند، با سرعت دو برابر نسبت به وبسایت هایی که ماهانه یک مطلب منتشر می کنند، مشترک خبرنامه جذب می کنند

کاربران را تشویق به ثبت نام در خبرنامه کنید (مخصوصا خبرنامه ایمیل)

اگر می خواهید مردم در خبرنامه شما ثبت نام کنند، کافیست از آن ها درخواست کنید. به همین سادگی! نمونه اش را می توانید در همین وبسایت خودمان مشاهده کنید که یک پیغام پاپ آپ برای عضویت شما در خبرنامه، نمایش می دهیم.

چگونه بازدید کننده های گذری را به مشترکین دائمی تبدیل کنیم؟

بیایید آماری را که دو پاراگراف بالاتر گفتیم، در مورد ایمیل هم بررسی کنیم:

سایت هایی که هر هفته بیشتر از یک بار مطلب منتشر می کنند، ترافیک دریافتی شان از طریق ایمیل، 9 برابر بیشتر از وبسایت هایی است که ماهانه یک مطلب منتشر می کنند.

یک صفحه فرود مخصوص اشتراک در خبرنامه ایمیل بسازید

یکی از راه های جذب مشترکین خبرنامه این است که یک فیلد مخصوص ثبت نام، در سایدبار وبسایت خود قرار دهید. به غیر از این کار، حتی می توانید یک صفحه فرود نیز طراحی کنید.

اصلی ترین کاربرد صفحه فرود برای جذب مشترک، این است که وقتی در جا های دیگری مانند شبکه های اجتماعی، سایت خود را معرفی می کنید، می توانید یک لینک نیز به این صفحه فرود بدهید.

بهتر از این است که به افراد بگویید: وارد سایت شوید و گوشه بالایی و سمت راست را جستجو کنید، آنجا یک فیلد کوچک وجود دارد، آن را پیدا کرده و ایمیل خود را وارد کنید!

 ارائه دهنده فریش تم : مرجع قالب وردپرس , پوسته وردپرس , افزونه وردپرس , آموزش وردپرس , سئو , آموزش سئو

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.