خانه / وبلاگ / بازاریابی اینترنتی / بازاریابی شبکه اجتماعی / چگونه در شبکه های اجتماعی فالوور های خود را افزایش دهیم؟
social-media-763731_1280

تاریخ انتشار: مهر 21, 1394 تعداد بازدید: 371 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

چگونه در شبکه های اجتماعی فالوور های خود را افزایش دهیم؟

سوال کلیدی: چگونه می توانیم در شبکه های اجتماعی بیشترین تعداد دنبال کننده را به دست آوریم؟

در جواب به سوال بالا اولین نکته ای که باید اشاره کنیم، این است که نمی توان راه حل واحد و یگانه ای به عنوان کلید طلایی افزایش دنبال کننده ارائه کرد. روش های متفاوت و متنوعی وجود دارد که به کارگیری آن ها می تواند بسته به نوع شبکه اجتماعی و مخاطبان آن تغییر کند. پس با این مقدمه نباید منتظر یک اکسیر جادویی باشیم.

گذشته از این ها، اگر بخواهیم جوابی کوتاه و کاربردی به سوال بالا بدهیم، ناگزیریم چند نکته متفاوت را مطرح کنیم. همراه فریش تم باشید.

پیشنهاد مطالعه: آشنایی با رسانه های اجتماعی

مانند یک برند فکر کنید

وقتی وارد یک شبکه اجتماعی می شوید و شروع می کنید به تولید و پخش محتوا، باید خودتان را به عنوان یک برند ببینید. اگر این مساله را رعایت کنید، مجبور خواهید شد برای خود سبکی متمایز و متفاوت انتخاب کنید و راه و روش مخصوص خود را داشته باشید.

اولین و مهم ترین قدم در حضور مجازی شما باید همین باشد.

پیشنهاد مطالعه: کدام شبکه اجتماعی برای کسب و کار شما مناسب است؟

بدانید چه کسی را هدف قرار می دهید

اگر در شبکه ای که انتخاب کرده اید، صد ها میلیون کاربر فعال وجود دارد، این بدان معنا نیست که همه شان باید شما را بشناسند و دنبال کننده پر و پا قرص تان باشند.

هر نوع خدماتی که ارائه می دهید و هر نوع محتوایی که تولید می کنید، مخاطب خاص خود را دارد. یکی از وظیفه های اصلی شما این است که مخاطب را بشناسید.

بعد از مشخص کردن طیف افرادی که می توانند مخاطب شما باشند، باید علایق و خواسته های شان را شناسایی کنید و هنگام تولید محتوا آن را در نظر بگیرید. محتوایی تولید کنید که به درد شان بخورد و به نحوی بتواند زندگی شان را راحت تر و بهتر کند.

پیشنهاد مطالعه: چگونه استراتژی تولید محتوای خود را متحول کنیم؟

متعهد باشید و پیوستگی را فراموش نکنید

تولید محتوا کاری نیست که یک بار انجام دهید و برای همیشه خیال تان راحت باشد. تولید محتوا یک روند ادامه دار و ممتد است که مستلزم توجه مداوم می باشد.

داشتن یک برنامه ثابت، امری کلیدی است چون کاربر یاد می گیرد در بازه های زمانی مشخص منتظر شما باشد. تمام سعی خود را بکنید که کاربر را نا امید نکنید، چون عواقب زیادی دارد.

پیشنهاد مطالعه: آیا استراتژی تولید محتوای تان شکست خورده؟ شاید این نکات را رعایت نکرده اید

امیدواریم این مطلب توانسته باشد شما را در تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی کمک کند.

 ارائه دهنده فریش تم : مرجع قالب وردپرس , پوسته وردپرس , افزونه وردپرس , آموزش وردپرس , سئو , آموزش سئو

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.