خانه / وبلاگ / گوناگون / افزایش فروش / نحوه معرفی محصول در فروش اینترنتی
ine

تاریخ انتشار: بهمن 6, 1394 تعداد بازدید: 819 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

نحوه معرفی محصول در فروش اینترنتی

نحوه معرفی محصول در فروش اینترنتیReviewed by فریش تم on Jan 26Rating: 5.0نحوه معرفی محصول در فروش اینترنتیمعرفی درست محصول در فروش اینترنتی بسیار موثر است وقتی مخاطب شما نداند که چه میخرد چطور میتوان انتظار خرید وی از محصول شما رو داشت

returns

معرفی درست محصول یکی از مباحث بسیار مهم در امر فروش است و یکی از دلایل مهم در شکست فروش اینترنتی نیز همین معرفی درست محصول است.

وقتی نتوانیم محصول خود و خدماتمان را به خوبی برای مخاطب تشریح کنیم تا مخاطلب بداند چه میخواهد بخرد چرا باید انتظار فروش آن محصول رو به مخاطب داشته باشیم؟

معرفی درست محصول بسیار مهم است و در صورت معرفی درست محصول برای مخاطبین صد در صد میتوان به فروش خوبی دست یافت.

فریش تم در این پست به شما می آموزد چطور با چند سوال ساده از خود بتوانید بخوبی محصولتون رو معرفی و تشریح کنید.

 

shipping1

 

از خود بپرسید!

• محصولتان چیست؟

• کارایی آن چیست؟

• نحوه بهره بردن از آن به چه صورت است؟

• هزینه استفاده از آن چه مقدار است؟

در ادامه به بررسی تک تک این سوالات میپردازیم:

محصولتان چیست؟:

تعریف چیستی محصول یکی از نکات اساسی در فروش است که نحوه تعریف آن نیز بسیار مهم است و این چیستی محصول است که با مخاطب وارد چالش شده و آنرا درقدم اول ترغیب به خرید میکند.

برای مثال شما فروشنده اینترنتی مجموعه قالب های وردپرس هستید.

کدام رو ترجیح میدهید برای معرفی محصول؟

1.مجموعه قالب های وردپرس.

2.مجموعه قالب های وردپرس باورنکردی.

3.مجموعه قالب های وردپرسی،خبری،فروشگاهی و…..

4.مجموعه قالب های وردپرس باورنکردی،دارا بودن چندین افزونه وردپرسی معروف،گرافیک خارق العاده،این مجموعه قالب ها شامل قالب های فروشگاهی،خبری و….. میباشد.

شما خودتان رو جای مشتری و مراجعه کنندتون بگذارید کدام رو انتخاب میکنید؟

من خودم اگر مشتری شما باشم معرفی سوم روم تاثیر بیشتری خواهد گذاشت چون هم توضیح کامل تری است هم بیشتر راجع به قابلیت ها و مزایای محصول توضیح داده و….

کارایی محصولتان چیست؟

کالایی رو که شما تولید کرده اید و قصد فروش آنرا دارید حتما یک سری از نیازهای انسان رو پاسخگوست پس وقتی شروع به تولید چنین کالایی میکنیم باید پاسخگوی نیاز های مشتری باشیم.شما کلاه خودتون رو قاضی کنید آیا شما وقتی خرید میکنید برای تامین نیازهاتون نیست؟

ماشین میخرید برای راحتی در رفتو آمد.

غذا میخرید برای رفع گشنگی.

به تفریح میپردازید و برای آن پول خرج میکنید برای رفع هیجانات.

بازی میخرید برای پر کردن اوقات فراغت.

خوب مخاطبین شما نیز عین شما هستند آنها هم نیازهایی دارند که میخواهند برای آنها پول خرج کنند و مصلما محصول شما نیز بخشی از نیازهای آنهارو پاسخگوست اما باید بطور کامل مخاطب بداند که به چی پول میدهد و کارایی محصول شما رو بخوبی بداند.

برای این منظور درکنار معرفی محصول که پیشتر به توضیح آن پرداختیم قسمتی رو اختصاص دهید به تبیین مزایای محصول خود و کارایی ها و خدماتی که برای مخاطبین به ارمغان می آورد.

توجه کنید که زیاده گویی نکنید و حقیقت مزایای محصول رو بازگو کنید و سعی نکنید با شاخو برگ دادن های الکی محصول خود را بیشتر از آنچه که هست جلوه دهید اینکار باعث میشود محبوبیت شما و برندنتان به شدت کاهش یابد همچنین از فروشتان کاسته شود.

نحوه بهره بردن از آن به چه صورت است؟

مخاطبین شما محصول رو از شما میخرند که استفاده کنند و نیاز های خود را که مربوط به آن محصول است برطرف کنند اما وقتی ندانند که چطور باید از محصول شما استفاده کنند آن محصول شما به چه درد میخورد؟

پس بنابراین اگر یک محصول منحصر به فردی رو تولید کردید که تاحالا در بازار نبوده است باید به توضیح کامل آن در صفحه معرفی از محصول بپردازید اما اگر محصول شما از قبل وجود داشته و یک چیز معمولی مثل کرم هست نحوه استفاده از آن برای عوام مشخص است مگر اینکه محصول یا همون کرم شما باید طبق یک دستورالعل خاصی استفاده شود که درا ین صورت باید به توضیح آن بپردازید تا مخاطبین دریابند که نحوه صحیح استفاده از محصول به چه صورت است.

هزینه استفاده از آن چه مقدار است؟

هزینه های که مخاطب در صورت خرید محصول از شما باید پرداخت کند را به طور کامل شرح دهید مثلا هزینه ارسال،پیگیری و پشتیبانی یا هر هزینه ی دیگری که مربوط به محصول شما میشود.

و اینکه حتما تمام اینها رو در همان صفحه معرفی محصول درج کنید.

بعد از پاسخگویی درست به این سوالات و رعایت این چهار اصل میتوانید به فروش خوبی برسید.

این چهار اصل نه تنها در اینترنت بلکه در دنیای واقعی نیز قابل استفاده است.

 

باتشکر از همراهی شما با فریش تم،قالب های وردپرس،بازاریابی اینترنتی.

 

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.