خانه / وبلاگ / بازاریابی اینترنتی / ایمیل مارکتینگ / چگونه ایمیل هایی بفرستیم که خوانده شوند؟ – قسمت اول
بازاریابی ایمیل

تاریخ انتشار: مهر 18, 1394 تعداد بازدید: 683 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

چگونه ایمیل هایی بفرستیم که خوانده شوند؟ – قسمت اول

چگونه ایمیل هایی بفرستیم که خوانده شوند؟ - قسمت اولReviewed by فریش تم on Oct 10Rating: 5.0چگونه ایمیل هایی بفرستیم که خوانده شوند؟ - قسمت اولبسیاری از کسب و کار هایی که به بازاریابی اینترنتی روی می آورند و از ایمیل استفاده می کنند، با یک مشکل بزرگ روبرو هستند: کسی پیام هایشان را نمی خواند.

بسیاری از کسب و کار هایی که به بازاریابی اینترنتی روی می آورند و از ایمیل به عنوان یک کانال تبلیغات استفاده می کنند، با یک مشکل بزرگ روبرو هستند: تقریبا همه آن ها معتقدند که یک پیشنهاد بسیار عالی و جذاب دارند که اگر کاربر آن را ببیند، حتما در موردش کنجکاو خواهد شد و از آن استفاده خواهد کرد؛ اما مساله اینجاست که اصلا پیام را نمی بیند تا در موردش کنجکاو شود.

چه کار می توان کرد تا از این درد مشترک رهایی یافت؟

در این مطلب چند نکته جمع آوری کرده ایم که می توانند شما را تا حد زیادی کمک کنند. پس همراه فریش تم باشید.

  • علایق کاربران قدیمی در برابر کاربران جدید.

    در نظر گرفتن سلیقه تمام کاربرانی که ایمیل شما را دریافت می کنند کار بسیار سخت و معمولا غیر ممکنی است. اصلا هم نباید سعی کنید این کار را انجام دهید. در مقابل می توانید به رفتار های کاربران در طول زمان توجه کرده و از آن یاد بگیرید.
    اصولا آن هایی که جدیداً در خبرنامه ایمیل عضو شده اند، بیشتر از کاربران قدیمی، ایمیل ها را باز کرده و مطالعه خواهند کرد.
    ماموریت شما در این میان، این است که بتوانید با تست های مختلف، پی ببرید کاربران از شما چه می خواهند و چرا در خبرنامه تان عضو می شوند. چه فاکتور هایی باعث می شوند یک کاربر در دراز مدت، به ایمیل های شما رغبت نشان دهند؟
    اگر موفق شدید با تغییراتی که در محتوای ایمیل های خود انجام دادید، کاربران جدید را در دراز مدت، راغب نگه دارید، می توانید جشن پیروزی بگیرید.

    پیشنهاد مطالعه: چگونه یک صفحه بهتر, برای لغو اشتراک خبرنامه خود داشته باشید؟

  • استفاده از ایمیل های تشکر (ترجیحا غیر استاندارد).

    معمولا وقتی در یک خبرنامه ایمیل عضو می شوید، یک پیام تشکر ارسال می شود. این پیام ها در اکثر مواقع اتوماتیک هستند و غالب مشخصی دارند.
    کاربران دیگر از این پیام ها خسته شده اند و فرستادن شان نه تنها تاثیر مثبتی ندارد، بلکه می تواند دریافت کننده را بدبین کند.
    اگر می خواهید از همان ابتدا، ذهنیتی مثبت از شما در کاربران شکل گیرد، این قانون ناکارآمد را بشکنید و ایمیل هایی غیر متعارف بفرستید.
    برای این کار راه های بسیار زیادی وجود دارد که با توجه به زمینه فعالیت شما می توانند متفاوت باشند.

    پیشنهاد مطالعه: 3 نکته برای بهبود بازاریابی ایمیل

  • توجه ویژه به اعضای جدید.

    وقتی یک کاربر ایمیلش را در اختیار شما قرار می دهد و رضایت می دهد که ایمیل های خبرنامه شما را دریافت کند، پس بهتر است شما نیز در پاسخ به این حسن اعتماد ، توجهی ویژه به او کنید.
    ایمیل خوشامد گویی می تواند بهترین وسیله برای این کار باشد. در داخل این ایمیل می توانید اطلاعاتی در مورد خودتان و شرکت تان در اختیارش قرار دهید که در وبسایت تان وجود ندارد و کاربران غیر عضو به آن دسترسی ندارند.
    بهتر است اطلاعاتی که در اختیار کاربر جدید قرار می دهید، کمی طعم خصوصی و پشت پرده داشته باشد. مثلا در مورد محل فعالیت شرکت تان و کارمندانی که دارید و نحوه ارائه خدمات تان.

    پیشنهاد مطالعه: 5 نکته طلایی برای بازاریابی ایمیل

  • در هر ایمیلی که می فرستید، برای کاربر ارزش ایجاد کنید.

    مهم ترین بخش یک ایمیل، محتوای آن است. حتما همه تان به روشنی این مساله را می دانید.
    هنگام نوشتن یک ایمیل، حتما این سوال را در ذهن خود داشته باشید که “چرا یک کاربر باید این ایمیل را بخواند؟ “
    بعد از تمام شدن کار نیز یک بار آنچه که نوشته اید را مرور کرده و به این سوال پاسخ دهید: ” بعد از خواندن این ایمیل، کاربر چه چیزی به دست می آورد؟ “
    اگر توانستید به این سوال ها جوابی قانع کننده بدهید، مطمئن باشید کارتان را به خوبی انجام داده اید و کاربران مایل خواهند بود ایمیل های شما را بخوانند.
    و یک نکته مهم دیگر در این زمینه:

    اگر ایمیل شما حاوی محتوایی باشد که ارزش اشتراک گذاری“دارد، موفقیت آن تا حد زیادی تضمین شده است.

امیدواریم این مطلب برای تان مفید بوده باشد. در قسمت دوم، دو نکته مهم دیگر را بررسی خواهیم کرد.

ارائه دهنده فریش تم : قالب وردپرس , پوسته وردپرس , آموزش وردپرس , سئو , آموزش سئو

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.