خانه / وبلاگ / طراحی و گرافیک / اصول طراحی صفحه فرود / با رعایت این نکات در طراحی صفحه ورود، نرخ تبدیل خود را افزایش دهید
طراحی صفحه ورود

تاریخ انتشار: شهریور 7, 1394 تعداد بازدید: 997 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

با رعایت این نکات در طراحی صفحه ورود، نرخ تبدیل خود را افزایش دهید

اگر صاحب یک وبسایت هستید و از طریق تولید محتوا، تبلیغات در سایت های دیگر، و یا هر دو، کاربران را به صفحات ورود خود راهنمایی می کنید، باید بدانید که به دست آوردن ترافیک و حفظ آن چقدر هزینه بر است.

برای این که بتوانید از هزینه هایی که می کنید، بیشترین استفاده را ببرید، اول از همه باید صفحه فرودی مناسب و جذاب داشته باشید. در غیر این صورت هرچه تلاش کنید بیهوده خواهد بود.

در مورد طراحی صفحه فرود، نکات و ترفند های بیشماری وجود دارد. در این مطلب سعی کرده ایم مهم ترینِ آن ها را گرد آوری کرده و به طور خلاصه برایتان معرفی کنیم. همراه فریش تم باشید.

یک تیترِ جذب کننده

تیتر روزنامه

عنوانی که برای صفحه فرود خود می نویسید، به احتمال زیاد اولین چیزیست که کاربر می بیند و می خواند. پس برای این که در همان اولین لحظه، ذهنیت منفی از شما در او شکل نگیرد، باید دقت زیادی به خرج دهید و کلمات را با وسواس زیادی انتخاب کنید.

اگر دقیق نمی دانید کدام عنوان را برای صفحه فرود خود انتخاب کنید، می توانید با آزمون و خطا، اثر بخشی هر کدام را آزمایش کنید.

طراحی ظاهری زیبا

طراحی زیبا

همه شما اهمیت ظاهر زیبا در طراحی صفحه ورود و در کل، طراحی وبسایت را می دانید. شما حتی اگر بهترین محصولات و خدمات را ارائه دهید ولی طراحی وبسایتتان زیبا و جذاب نباشد، امکان موفقیت تان بسیار اندک است.

وقتی برای به دست آوردن ترافیک و بازدید کننده هزینه می کنید، حداقل درصدی از آن هزینه را نیز برای زیبایی صفحه فرود خود اختصاص دهید.

 داشتن یک call to action قوی

طراحی صفحه ورود

اگر بعد از جلب توجه مشتری، یک call to action قوی داشته باشید و از او بخواهید از خدمات شما استفاده کند و یا اطلاعاتش را با شما در اشتراک بگذارد، تقریبا نیمی از مسیر را طی کرده اید.

حتما توجه داشته باشید که call to action باید به موقع و معقول باشد. همین که بدون فکر و برنامه ریزی یک صفحه ایجاد کرده و از کاربر چیزی درخواست کنید، شما را به اهدافتان نخواهد رساند. فاکتور های زیادی را باید مد نظر داشته باشید.

یک پیشنهاد واضح

پیشنهاد واضح

نمونه های زیادی مشاهده کرده ایم که افراد در صفحه فرود خود علاوه بر یک کتاب الکترونیکی رایگان، پیشنهاد استفاده از اکانت رایگان و … را نیز می دهند. انجام این کار اصلا پیشنهاد نمی شود؛ چون کاربر را گمراه می کند و اثرگذاری صفحه فرود را تا حد زیادی کاهش می دهد.

اگر می خواهید چندین پیشنهاد رایگان به کاربران بدهید، همه آن ها را در یک صفحه فرود جمع نکنید. یا تعداد صفحات فرود خود را افزایش دهید، و یا این که در زمان های مختلف، پیشنهاد های مختلف را برای استفاده افراد قرار دهید.

فرم هایی دقیق و هدف دار

فرم هایی دقیق و هدف دار

وقتی در صفحه فرود خود یک فرم قرار داده اید تا کاربر اطلاعات خود را در آن وارد کند، باید یک سوال اساسی را پاسخ دهید: هدف من از دریافت اطلاعات مخاطب چیست؟

حد الامکان سعی کنید اطلاعاتی که جمع آوری می کنید، به زمینه تخصصی فعالیت تان مرتبط باشد و شما را در رسیدن به اهدافتان کمک کند؛ مگر این که هدفتان این باشد که صرفا یک لیست ایمیل داشته باشید و پرسونای مخاطب برایتان مهم نباشد.

وقتی در یک زمینه خاص فعالیت می کنید، پس بهتر است صفحه فرود خود را مخصوص افرادی طراحی کنید که با شما سر و کار دارند و می توانند از خدمات تان استفاده کنند، نه همه کاربرانی که امکان دارد تصادفا سر از صفحه فرود شما در آورده باشند.

عوامل حواس پرتی را حذف کنید

طراحی صفحه ورود

وقتی یک کاربر وارد صفحه فرود شما می شود، شما ماموریت دارید او را به یک مشتری تبدیل کنید. پس به هیچ وجه هدف خود را فراموش نکنید.

اگر این مساله را هنگام طراحی صفحه فرود در نظر داشته باشید، اجازه نخواهید داد هیچ چیز اضافه ای به آن راه پیدا کند.

همه اجزای صفحه فرود باید نقشی در تبدیل کردن مشتری بالقوه به مشتری بالفعل داشته باشند.

ارائه دهنده فریش تم : مرجع قالب وردپرس , پوسته وردپرس , افزونه وردپرس , آموزش وردپرس , سئو , آموزش سئو

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.