خانه / وبلاگ / بازاریابی اینترنتی / بازاریابی محتوا / این نکته های مهم را رعایت نکنید!
coffee

تاریخ انتشار: آذر 7, 1394 تعداد بازدید: 378 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

این نکته های مهم را رعایت نکنید!

اگر حوصله اش را دارید، پیشنهاد می کنیم یک آزمایش انجام دهید. از افراد متخصص در زمینه تولید محتوا و سئو بپرسید مهم ترین نصیحتی که در مورد نحوه مدیریت وبسایت تان برایتان دارند چیست؟ همین کار را با افراد تازه کار و مبتدی نیز انجام دهید. جواب هایی را که بین هر دو گروه مشترک است، جدا کنید. این جواب ها و پیشنهاد ها دقیقا همان چیز هایی هستند که اگر رعایت نکنید، به هیچ وجه زیان نکرده اید.

دلیل این که شما هنگام صحبت با هر دو گروه تعدادی پیشنهاد مشترک می شنوید، این است که تعدادی از ترفند ها و نکته های رایج، قدری تکرار شده اند که با گذشت زمان کلیشه هایی نه چندان مفید ایجاد کرده اند.

این نوع پیشنهاد ها و نکته ها همیشه کارساز نیستند و برخی اوقات می توانند در جهت عکس عمل کنند.

اگر نمی خواهید و حوصله ندارید آزمایشی که گفتیم را انجام دهید، ادامه مطلب را بخوانید چون ما این کار را انجام داده ایم و نکته های مشترک و تقریبا بی اساس تولید محتوا را جمع آوری کرده ایم.

  1. هر روز یک پست منتشر کنید

    این نصحیت که زیاد به گوش می خورد، و برخی اوقات خود ما نیز آن را به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم، دو جنبه دارد. اول این که با نوشتن یک پست در روز، شما به کارتان متعهد خواهید شد و با ایجاد وقفه های طولانی مدت خودتان را دلسرد نخواهید کرد. جنبه دوم نیز این است که با انتشار روزانه یک پست به طور مداوم، سئوی وبسایت تان بهبود خواهد یافت و رتبه تان حفظ خواهد شد.
    هر دوی این ها صحیح هستند، اما یک نکته بسیار بسیار اساسی وجود دارد: کیفیت پست هایی که منتشر می کنید باید در اولویت اول باشند.
    اگر خودتان را مجبور به نوشتن روزانه یک پست بکنید و همین کار باعث شود کیفیت نوشته هایتان افت کند، نه تنها رتبه و جایگاه خود را در گوگل از دست خواهید داد، بلکه کاربران ثابت خود را نیز فراری خواهید داد.
    شاید بهترین شیوه بیان این پیشنهاد اینطور باشد: ” هر وقت حرفی برای گفتن داشتید، یک پست منتشر کنید.”

پیشنهاد مطالعه: مطالب را سر وقت منتشر کنید

  1. ایجاد جنجال، می تواند توجه ها را به شما جلب کند

    مطلب جنجالی به این معناست که در یک موضوع داغ و حساس، شما از یک طرف ماجرا هواداری کنید. کسانی که استفاده از چنین تکنیکی را پیشنهاد می کنند، این طور دلیل می آورند که با انتشار مطلب، هر دو طرف قضیه وارد بحث و جدل خواهند شد و آن مطلب را به یک مطلب محبوب و ویژه تبدیل خواهند کرد.
    شاید این اتفاق در بیشتر موارد بیفتد و کامنت های زیادی در زیر مطلب گذاشته شود، اما باید در نظر داشته باشیم که ریسک بزرگی انجام می دهیم و اعتبار وبسایت مان را خدشه دار می کنیم.
    در انتشار مطالب جنجالی باید حرفه ای عمل کنید. سخنان و ادعا های هر دو طرف را با آوردن منابع و مدارک قابل اتکا، پوشش دهید و کاری کنید که هیچ کدام از طرفین نتوانند شما را به جانب داری محکوم کنند و نسبت بهتان بد بین شوند.

  2. محتوای خوب، همیشه پیروز است

    این یکی را شاید در بین مطالب ما هم زیاد مشاهده کرده اید. کسانی که چنین پیشنهادی را ارائه می کنند، بر این باورند که اگر در یک بازه زمانی طولانی و قابل قبول، محتوایی “خوب” منتشر کنید، قطعا وبسایت موفقی خواهید داشت و به اهداف تان خواهید رسید. در این مورد دو نکته وجود دارد که بدون رعایت آن ها نخواهید توانست به هیچ موفقیتی دست پیدا کنید.
    اول این که تعریف دقیقی از محتوای “خوب” وجود ندارد. این واژه یک واژه تقریبا گنگ است. منظور از محتوای خوب می تواند محتوایی باشد که از لحاظ علمی پر بار است، جزئیات را به دقت توضیح داده است، جالب است، مفید و مختصر است، طولانی و مفصل است، و صد ها عامل دیگر که از دید هر کاربر یکی می تواند مهم تر از دیگری باشد.
    دومین نکته هم این است که تولید کردن محتوای کاربر پسند به تنهایی نمی تواند شما را به اهداف تان برساند. در کنار کیفیت محتوا، باید به استراتژی بازاریابی خود نیز توجه زیادی داشته باشید. باید بدانید که چگونه قرار است محتوای “خوب” خود را به کاربران و مشتریان احتمالی معرفی کنید؟ صدایتان چگونه به گوش شان خواهد رسید؟

پیشنهاد مطالعه: 4 ویژگی یک محتوای پر طرفدار و خواندنی

  1. محتوای بیشتر، وبسایت بهتر

    وبسایت تان هرچند عدد صفحه بیشتری داشته باشد، تعداد ایندکس های آن بیشتر خواهد بود و در نتیجه رتبه تان بهتر از رقبا خواهد شد. این هم یک نتیجه گیری نادرست دیگر است. اگر با فرض این که چنین چیزی درست است، خودتان را با تولید محتوای بیشتر خسته کنید، کیفیت را فراموش خواهید کرد و اعتبار برند خود را پایین خواهید آورد.
    محتوا زمانی باید زیاد باشد که کیفیت بالایی داشته باشد و پیوستگی داشته باشد، در غیر این صورت نه تنها سودی ندارد، بلکه می تواند مضر هم باشد.

پیشنهاد مطالعه: آیا استراتژی تولید محتوای تان شکست خورده؟ شاید این نکات را رعایت نکرده اید

این ها تعدادی از پیشنهاد ها و نصیحت هایی بودند که به احتمال زیاد بار ها شنیده اید. شاید در ظاهر درست و عملی به نظر برسند، اما ایراد هایی اساسی دارند که باید در نظر داشته باشید. البته این طور هم نیست که کاملا غلط باشند و در صورت عمل کردن به هر یک از آن ها وبسایتتان سریعا از بین برود. همین که هنگام استفاده از یک استراتژی، پیامد های احتمالی آن را در نظر بگیرید و دور اندیشی کنید، می تواند شما را به موفقیت نزدیک تر کند.

ارائه دهنده فریش تم : قالب وردپرس , پوسته وردپرس , آموزش وردپرس , سئو , آموزش سئو

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.