خانه / وبلاگ / تبلیغات آنلاین / تولید محتوا و سئو / سئو برای تجارت های کوچک
farishtheme

تاریخ انتشار: بهمن 21, 1394 تعداد بازدید: 300 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

سئو برای تجارت های کوچک

سئو برای تجارت های کوچکReviewed by فریش تم on Feb 10Rating: 5.0سئو برای تجارت های کوچککسب و کار های کوچک برای داشتن یک سئوی مرغوب دست به کارهایی باید بزنند و این کارها باید با رعایت اصولی انجام بپزیرد که باید از آنها تبعیت کرد که در این پست به بررسی آنها میپردازیم

همانطور که شاید بعضی از شما دوستان بدانید قوانین سئو توسط گوگل به طور سالیانه تغییر میکند و هرسری سخت تر از سری پیش میشود و اشخاصی که در اینترنت به تجارت و بیزینس میپردازند حسابی سردرگم میشوند چون نبود ابزار و وقت لازم برای یادگیری راه های سئوی جدیدی که گوگل ارائه میکند باعث اختلال در نحوه کسب و کار آنها میشود.

در این پست فریش تم با بررسی این موضوع به شما عزیزانی که تازه کار هستید یا کسب و کار های کوچکی در سطح اینترنت دارید کمک میکند تا بتوانید سئوی بهتری داشته باشید.

 

SEO-Different-aspects

 

مرحله ی اول:

قالب وبسایت،سرعت لود شدن سایت،تگ های بهینه و سایر موارد همگی از جمله مواردی هستند که در قدم اول باید انجام دهید اما اگر خود در این زمینه ها علم کافی را ندارید یا وقت آن را ندارید میتوانید از شرکت های سئو و بهینه سازی بهره بگیرید یا از شخصی کمک بگیرید که بتواند در این امور شما را یاری دهد توجه کنید که همین چیزهایی که گفته شد بسیار در گوگل موثر هستند.

 

69b48a_09e7cd03a73a266e1c16ffac39ce1127

 

مرحله ی دوم:

محتوای با ارزش و جذب کننده:

محتوا اصلی ترین عامل سئو و همچنین میتواند اصلی ترین عامل پیشرفت شما بازاریابان اینترنتی باشد محتوای هرز و بیهوده و بی هدف که هیچ کس حاضر به خواندن آنها نیست اصلا کاری از کار پیش نخواهند برد همچنین همین محتوای هرز میتوانند برعکس عامل شکست نیز باشند پس دقت کنید که مطالبی رو که تولید میکنید باید جالب توجه و درخور هدف شما باشد مطالبی که جذاب باشند و به کار مخاطبین بیایند قطعا مخاطبین نیز از آنها استقبال کرده و سعی بر اشتراک گذاشتن آن مطلب با اطرافیان خود میکنند و این کار یعنی موفقیت شما.اما مطالب غیر جذاب هیچکدام از این مزایایی را که گفته شد ندارند و همیشه بلعکس این کار نتیجه میدهند یعنی نتیجه مخرب میدهند تا سازنده!!!!

فراموش نکنید که مطالب خوب و جذاب بهترین عامل برای پیشرفت است و یک امر اساسی در سئو بخصوص برای تازه کارها و تجارت های کوچک بسیار حائز اهمیت است.

 

What-Are-Backlinks-and-How-Do-They-Work

مرحله ی سوم:

بک لینک ها و تبادل لینک:

اکثر تازه کارها و کسب و کار های کوچک سعی دارند با لینک ها رتبه ی خود را بالا ببرند دریغ از دانستن چگونگی تهیه این لینک ها.

تقریبا دو سوم رتبه ی موتورهای جستجو که به سایت شما داده میشود فقط از طریق بک لینک هاست اما بیزینسمن های کوچک همیشه و اکثرا بدنبال راه های ساده و پیش پا افتاده برای تهیه لینک هستند و یکی از کارهایی که در زمینه ی لینک ها انجام میدهند همین خرید لینک است که کار بسیار اشتباهیست که هرگز نباید مرتکب آن بشوید!!!.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که پس چکاری کنیم برای جذب مخاطبین از طریق لینک؟اگر نخریم چگونه سریع به نتیجه برسیم؟

جواب این سوال این است که شما باید به تبادل لینک بپردازید و با سایر سایت های هم رده و هم سو به تبادل لینک بپردازید تا با این کار در بهبود رتبه ی گوگل خود قدمی برداشته باشید نه با خرید لینک!!!!.

استفاده از مطالب طنز و پرداختن به چند زمینه ی مختلف به طور کلی و مختصر میتوانند کمک بسیار خوبی برای شما عزیزان باشند تا بتوانید یک سئوی خوب داشته باشید.

images

لینک دزدی:

حتما از صحت سایتی که لینک خود را در آن قرار میدهید مطمئن باشید تا لنیک های شما را ندزدند.

ممکن است شما از تبادل لینک با هم رده های خود نتیجه ی مطلوبی نگیرید و به همین منظور به سایت های محبوب که بسیار از شما جلوتر هستند کمک بگیرید و با پول دادن به آنها عوض گذاشتن لینک شما در سایتشان.

این کار یک راه خوب است اما دقت کنید که سایتی که محبوبیت زیادی دارد دلیل نمیشود که بتوانید به آن اطمینان کنید.

محبوبیت عامل خوبی برای اعتماد نیست.

زیرا ممکن است این سایت ها از شما پولی را دریافت کرده و با نام برند شما به تبلیغ بپردازند و عوض قرار دادن لینک شما در بنرها و وسایل تبلیغاتی دیگر لینک های دیگری که به جاهای دیگری هدایت میشوند را قرار دهند و بدین صورت شما عوض بهبود رتبه ی خود به کسر رتبه ی خود منجر میشوید!!!

پس حتما این نکته را در نظر داشته باشید که با چه سایتهایی به تبادل لنیک میپردازید.

Facebook-Messenger-flat-circle-256

مرحله ی چهارم:

استفاده از تالارهای گفتگو و بحث:

با عضویت در این تالارها شروع به فعالیت در زمینه ی فعالیت سایت خود کنید و کم کم با همگام شدن با سایر مخاطبین به تبلیغ بپردازید البته این کار را بطور غیرملموس انجام دهید و هدف اصلیتان شناختن مخاطبین و رفع نیاز آنها باشد نه فروش خود.

با این کار میتوانید گام خوبی به سوی پیشرفت بردارید.

مرحله ی پنجم:

استفاده از گستردگی اینترنت:

هرچقدر که از پهنا و وسعت اینترنت بگوییم دوروز دیگر با میبینیم که این وسعت خیلی بیشتر از آنچه شده است که با فکر میکردیم.

این گفته فقط سرعت فراگیر شدن اینترنت و پیشرفت آنرا میرساند اینترنت آنقدر گستردگی پیدا کرده است که میتوان آنرا بی نهایت دانست و شما بیزنسمن ها باید تا میتوانید از این گستردگی به نفع خود استفاده کنید.

جاهای پربازدید اینترنت را شناسایی کنید.

شاید بپرسید منظور از این جاها چیست؟

برای مثال ایمیل یک جاییست که خیلی پربازدید است یا شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و….

شما میتوانید با قرار دادن لینک های خود در این جاها رتبه ی بهتری کسب کنید.

این موضوع با موضوع این پست تداخل دارد میتوانید برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر و بهتر به لینک زیر بروید:

بازاریابی اینترنتی

به طور خلاصه باید گفت هرجا که میتوانید لینک های خود را قرار دهید لینک ها در اصل ابزارشما برای به دام انداختن مخاطبین هستند پس دقت کنید که آنها را در کجا قرار دهید و فراموش نکنید که درجای معتبر قرار دهید.

Data

مرحله ی ششم:

درخواست گزارش های منظم سئو:

اگر شخصی را برای انجام امور سئوی سایت خود انتخاب کرده اید دقت کنید که این شخص باید به شما ماهانه یا در فواصل زمانی مشخصی که باهم تعیین میکنید گزارش هایی را به شما تحویل دهد که با آمار ها منظمی که باهم ارتباط دارند مشخص شده است.

اما قالبا اکثر اشخاصی که تجارت کوچکی را دارند از وقت کافی برخوردارد نیستند و به خواندن این گزارش ها نمیپردازند که این امر یک کار بسیار مضریست برای سئو!!!

شما باید بدایند که با سئوی انجام شده روی سایت شما چه اتفاقاتی رخ داده و با شناخت و بررسی دقیق نتایج در آینده روی نکات مثبت سرمایه گذاری بیشتری داشته باشید و سعی در از بین بردن نکات منفی داشته باشید.

و در آخر این توصیه را به شما میکنیم که اگر به سئو میپردازید این نکته را در نظر داشته باشید که کمپانی گوگل که شما سئو را برای بهبود رتبه در این موتورجستجو انجام میدهید در اصل یک رباط یا یک رایانه است و شما باید با این رباط به زبان خودش حرف بزنید و نقاط ضعف و قدرت آنرا بشناسید همچنین بدانید که این رباط از چه چیزهایی خوشش می آید از چه چیزهایی بدش می آید با در نظر گرفتن این امر میتوانید بهینه سازی موفق تری داشته باشید.

توجه کنید که رفتارهای این رباط هرسال عوض میشود.

مثالی که در بالا زده شد را همیشه در نظر داشته باشید تا موفق شوید.

ارائه دهنده فریش تم،بازاریابی اینترنتی،تبلیغات آنلاین،وردپرس،قالب رایگان وردپرس.

باتشکر از همراهی شما عزیزان.

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.