خانه / وبلاگ / بازاریابی اینترنتی / بازاریابی محتوا / چهار نکته بهینه سازی وبسایت برای سال 2015
سئو در سال 2015

تاریخ انتشار: شهریور 23, 1394 تعداد بازدید: 275 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

چهار نکته بهینه سازی وبسایت برای سال 2015

چهار نکته بهینه سازی وبسایت برای سال 2015Reviewed by فریش تم on Sep 14Rating: 5.0چهار نکته بهینه سازی وبسایت برای سال 2015همانطور که بار ها گفته ایم، یک وبسایت موفق باید در زمینه سئو به روز باشد و آخرین تحولات این حوزه را دنبال کند.نکاتی که درادامه معرفی خواهیم کرد،اصلی ترین...

همان طور که بار ها گفته ایم، یک وبسایت موفق باید دائما در زمینه سئو به روز باشد و آخرین تغییرات و تحولات این حوزه را دنبال کند. در دنیای امروز اینترنت، همه چیز با سرعتی سر سام آور در حال تغییر است و استاندارد هایی که امسال وجود دارد، به احتمال زیاد در سال آینده وجود نخواهند داشت و یا این که تغییر خواهند کرد.

بهینه سازی وبسایت نیز از این قائده مستثنی نیست و با تغییر الگوریتم های موتور های جستجو، تغییر می کند.

نکاتی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، جزو اصلی ترین تغییرات به وجود آمده در سال 2015 میلادی هستند و لازم است آن ها را رعایت کنید تا از دور رقابت خارج نشوید.

  • وبسایت خود را برای موبایل بهینه سازی کنید

    بهینه سازی موبایل
    این نکته را شاید بار ها از ما شنیده اید، اما باز هم تکرار می کنیم تا اهمیتش را بیش از پیش درک کنید.
    گوگل در این زمینه رسما اعلام کرده که وبسایت های ناسازگار با موبایل، مورد جریمه قرار خواهند گرفت. پس بهتر است این کار را به عنوان یک اجبار ببینید تا یک تغییر اختیاری.

  • در مورد جریمه ها و نمره های منفی سئو بیشتر بدانید

    جریمه های موتور های جستجو
    هیچ چیز نمی تواند برای یک وبسایت، کشنده تر از جریمه گوگل باشد. جریمه ها به سرعت روی رتبه وبسایت شما تاثیر می گذارند و جبران کردنشان کاری زمان بر است.
    شاید چند مطلبی که در این زمینه نوشته ایم بتوانند شروع خوبی باشند:
    جریمه های گوگل برای وب سایت ها: قسمت اولقسمت دومقسمت سوم

  • در مورد link building رویکردی روانشناختی داشته باشید

    ساختن بک لینک و Link Building
    قبل از ادامه خواندن متن، اگر هنوز معنی link building را نمی دانید، این مطلب را بخوانید: لینک بیلدینگ چیست؟ قسمت اول
    اکنون الگوریتم های گوگل طوری تغییر کرده اند که هنگام ساختن لینک ها و بک لینک های وبسایت خود، باید رویکرد دیگری را در پیش بگیرید.
    در سال های گذشته هنگام انجام این کار، با یک روبات روبرو بودید و کافی بود استاندارد های نه چندان سفت و سخت آن را در نظر بگیرید، اما حالا باید موتور های جستجو را فراموش کرده و به کاربران فکر کنید.
    باید بررسی کرده و ببینید کاربر چه نوع محتوا و چه نوع لینکی را بیشتر می پسندد. سپس استراتژی link building خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

  • کلمات کلیدی طولانی تر را در اولویت قرار دهید

    چند سال پیش وقتی می خواستید کلمات کلیدی وبسایت خود را تقویت کنید، کلماتی را هدف قرار می دادید که بسیار کوتاه بودند – در حد یک یا دو کلمه.
    اما حالا باید به سمت کلمات کلیدی طولانی تر و دقیق تر حرکت کنید.
    برای مثال قبلا اگر در زمینه خودرو فعالیت می کردید، در وبسایت خود به دنبال کلمات کلیدی کوتاه مانند “خودرو”، “ماشین”، و یا “خرید خودرو” تمرکز داشتید. اما اکنون باید دقیق تر باشید و عبارت هایی مانند “خرید و فروش خودرو های دست دوم ” و “خرید خودرو های کار کرده” را هدف قرار دهید تا هم زمینه فعالیت خود را تعیین کرده باشید و هم اهداف اصلی بازدید کننده ها را تامین کنید.
    با انجام این کار گوگل زمینه فعالیت شما را بهتر می شناسد و افرادی را که برای مثال می خواهند خودروی صفر بخرند، به وبسایت شما راهنمایی نمی کند. این کار میزان بازدید را پایین می برد اما در عوض نرخ تبدیل را بهبود می بخشد.

 ارائه دهنده فریش تم : مرجع قالب وردپرس , پوسته وردپرس , افزونه وردپرس , آموزش وردپرس , سئو , آموزش سئو

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.