خانه / وبلاگ / بازاریابی اینترنتی / ایمیل مارکتینگ / نکات موفقیت آمیز در ایمیل مارکتینگ
ine

تاریخ انتشار: بهمن 9, 1394 تعداد بازدید: 505 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

نکات موفقیت آمیز در ایمیل مارکتینگ

نکات موفقیت آمیز در ایمیل مارکتینگReviewed by فریش تم on Jan 29Rating: 5.0نکات موفقیت آمیز در ایمیل مارکتینگایمیل مارکتینگ یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی اینترنتیست اما موفقیت در آن کار سختیست که باید با توجه کردن به نکاتی که در این مطلب گفته میشود به آن رسید.

یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی اینترنتی همین ایمیل مارکتینگ است اما اسپمرها و آدم های منفعت طلب صاحب کسب و کار کاری کردند که این حرفه و این راه بازاریابی اینترنتی وجه خوبی پیش مردمان نداشته

باشد و مردم دید بدی نسبت به ایمیل مارکتینگ پیدا کنند.

فریش تم در این پست سعی دارد نکاتی رو به شما آموزش دهد که شانس موفقیت خود را در ایمیل مارکتینگ بیشتر کنید.

 

022315-email-marketing-660x370

ایمیل های صرفا تبلیغاتی:

اصلا و به هیچ وجه ایمیل های فقط تبلیغاتی ارسال نکنید موفقیت سود آور در ایمیل مارکتینگ فقط به گونه ای حاصل میشود که مشتری و یا مخاطبین شما که ایمیل رو دریافت میکنند آنرو فوروارد(forward) کنند برای رسیدن به این خواسته باید توجه کنید که ایمیل های فقط تبلیغاتی ارسال نکنید.

برای مثال ایمیل هایی ارسال کنید که در آن اخبار جالب توجه باشد و درکنار آنها تبلیغات نیز باشد یا ایمیل های سرگرم کننده ارسال کنید و باز در کنارش تبلیغات قرار دهید این به موفقیت شما کمک خوبی میکند.

استفاده از قالب های آماده HTML برای ارسال ایمیل:

در ارسال ایمیل هایتان سعی کنید از قالب های آماده ی HTML برای ارسال های ایمیلتان استفاده کنید تا نتیجه بهتری حاصل شود.

 

co4639

اسپم ارسال نکنید!!:

آن چیز که مردم از اسپم میدانند این است که ایمیل های ارسالی داخل بخش اسپم میروند و به این میگویند اسپم اما تعریف اسپم چیز دیگریست.

ایمیل های تبلیغاتی که ناخواسته فرستاده میشوند رو اسپم میگویند اما این ضربه مهلکی به تجارت یک بیزینسمن هست.

پس کسانی که ایمیل مارکتینگ رو برای بازاریابی اینترتیشان انتخاب کرده اند باید توجه داشته باشند که به هیچ وج ایمیل های تبلیغاتی ناخواسته ارسال نکنند و تمام هواس خود را روی این موضوع متمرکز کنند چون کاربران ایمیل هایشان رو برای استفاده کردن میسازند نه برای دریافت ایمیل های تبلیغاتی و این امر میتواند شما رو به کلی نابود کند.

email-subject-line-best-practices

انتخاب موضوع مناسب(Subject):

انتخاب موضوع مناسب برای ایمیل یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در این موفقیت محسوب میشود که در پست های پیشین راجع به آن مفصل صحبت کردیم.

انتخاب موضوع مناسب برای ایمیل“.

زیاده گویی کنید!:

شاید بنظر غیر منطقی بیاد چون خوده کلمه زیاده گویی در اصل منفیه اما میتونه باعث موفقیت شما بشه.

در ایمیل هاتون تا میتوانید از محصول خود حرف بزنید(البته حرف راست) و نتیجه ی استفاده از محصولتون رو هم توضیح دهید و اینکه بگویید آیا دیگران که از محصول شما خریداری کردند از آن راضی هستند یا نه و نتیجه آنها چی بوده.

در این امر دواصل مهم است:

راست گویی.

و زیاده گویی درست!:یعنی حرف های اصلی و کلیدی رو به نحوه درست بزنید نه اینکه حرف های بی مورد و هرز رو ارائه دهید.

ردپا!:

در ایمیل های ارسالی خود ردپایی از خود به جای بگذارید تا اگر کسی از شما و محصولتان راضی بود و خواست با شما تماس بگیره و یا از سایر محصولاتتان دیدن کند بتواند دسترسی داشته باشد با قرار دادن آدرس سایت،شماره تماس،ایمیل و سایر راه های ارتباطی در ایمیل هاتون این کار رو انجام دهید و فقط در زیر ایمیل هاتون یک کلمه “ننویسید.”

Email-Market-List

لیست های  ایمیل:

پیشنهاد ما این است از لیست های ایمیل های دیگران استفاده نکنید و لیست ایمیل خودتون رو بسازید با انواع روش هایی که موجود هست میتوانید لیست ایمیل بسازید و اقدام به جذب مردم در لیستتان کنید.

اشخاصی که در لیست های شما عضو میشوند علاقه مند به ایمیل های شما باید باشند و افرادی که با میل و علاقه خود عضو میشوند انتظاراتی از شما دارند که باید آنها رو برآورده کنید مثلا شما ایمیل های تفریحی ارسال میکنید بعد از ازدیاد اعضاتون در موضوع دیگری ایمیل ارسال نکنید.

استفاده از لیست های ایمیل های دیگران:

ساخت لیست ایمیل شخصی خودتان بسیار کار مشکلیست.

ایمیل مارکتینگ درست است که یک راه راحت برای بازاریابیست اما باید توجه کنید که برای رسیدن به نقطه اوج در این حرفه نیاز به صرف هزینه هاییست که باید صرف کنید تا لیست های ایمیلی معتبر و خوب و پربازده

رو خریداری کنید تا سود بیشتری هم بدست بیاورید.

اما در صورتی که میخواهید از لیست ایمیل های غیر شخصی استفاده کنید به این نکات توجه کنید:

  • نحوه تهیه آن لیست بسیار مهم است مثلا لیست هایی هستند که ایمیل ها رو از سایتها و سایر جاها جمع آوری کردند که اصلا پیشنهاد نمیکنیم.
  • این لیست ایمیلی که قصد خرید آنرو دارید افراد آن از چه دسته ای هستند؟لیست ایمیل مربوط به خبرنامه های سایت های پزشکی گزینه خوبی برای فروش کرم های لاغری شما نیستند!!
  • تشخیص سن اعضای لیست:بدست آوردن این اطلاعات سخت است اما باید بدانید که افراد زیر هجده سال نیازی به پکیج آموزش مسائل جنسی ندارند!!
  • لیست ایمیل افراد کدام منطقه رو تشکیل میدهد؟مثلا شما محصولی رو دارید که آنرو میخواهید به افرادی که در مناطق نزدیک شما هستند بفرستید نه شخصی که در آذربایجان شرقیست!!پس دقت کنید.
  • سطح علمی اعضای لیست ایمیل؟با دانستن میزان تحصیلات اعضای لیست ایمیل میتوانید متن ایمیل ارسالیتون رو تنظیم کنید متن ارسالی برای یک دکتر با یک کسی که سیکل دارد نباید یکسان باشد.

ایمیل هایی ارسال کنید که کاربران میخواهند:

فرض کنید شما سایتی رو دارید مربوط به طراحی وب کاربران شما با عضویت در خبرنامه شما میخواهند که مطالب و ایمیل هایی در این زمینه داشته باشند نه ایمیل های تبلیغاتی نا مربوط پس دقت کنید که این ایمیل ها باید در کنار مطالب اصلی باشند و نه صرفا تبلیغات.

انتظارات بیجا نداشته باشید:

فکر نکنید با تهیه یک لیست ایمیل بسیار معتبر هم میتوانید از رفتن ایمیل ها به اسپم مخاطبین جلو گیری کنید هرکاری هم که انجام دهید همه ی ایمیل ها داخل inbox نمیروند و قطعا مقداری Spam خواهید داشت پس انتظارات بیجا نداشته باشید چون حتی یک سایت بسیار معروف هم که به کاربران خود فقط خبرنامه ارسال میکند مطمئنا اسپم خواهد داشت.

این نکته بسیار حائز اهمیت است که اگر لیست های ایمیلی خودتون رو تهیه میکنید حتما به نکاتی که در قبل درباره ی لیست های ایمیل دیگران گفته شد دقت کنید و رعایت کنید.

با نکات گفته شده در این مقاله میتوانید به موفقیت های خوبی در ایمیل مارکتینگ برسید و در نتیجه در بازاریابی اینترنتیتان موفق شوید به امید روزی که به کمک شما دوستان وجه بدی که در ایمیل مارکتینگ به وجود آمده رو از بین ببریم و همچنین اسپمر ها رو نابود کنیم.!

ارائه دهنده فریش تم،بازاریابی اینترنتی،ایمیل مارکتینگ.

باتشکر از همراهی شما.

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.