خانه / وبلاگ / بازاریابی اینترنتی / چیزهایی که هر بازاریاب اینترنتی باید بداند
Job-Online-Marketing-Professional-Featured

تاریخ انتشار: دی 30, 1394 تعداد بازدید: 265 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

چیزهایی که هر بازاریاب اینترنتی باید بداند

چیزهایی که هر بازاریاب اینترنتی باید بداندReviewed by فریش تم on Jan 20Rating: 5.0فنون بازاریابی اینترنتیبرای تبدیل شدن به یک بازاریابی اینترنتی خوب باید در یک سری زمینه ها مهارت و تبهر داشت با داشتن این مهارت ها میتوانید به یک بازاریاب بی رقیف تبدیل شوید.

یک بازاریاب اینترنت باید در چه زمینه های تبهر و تخصص داشته باشد؟

7-Common-Mistakes-of-Small-Business-Internet-Marketing-Strategies

فریش تم چیزهایی که ضروریست یک بازاریاب اینترنتی بداند را در این پست به شما آموزش میدهد.

راز موفقیت در بازاریابی اینترنتی داشتن این مهارت هاست.

مهارت های لازم:

typing

تولید متن و محتوا(نوشتن):

برای اینکه یک بازاریاب اینترنتی حرفه باشید باید یاد بگیرید که چگونه بنویسید!

چه بنویسید چجور بنویسید چطور آن چیزی را که میدانید به مخاطبتان برسانید. شما باید بتوانید خیلی ساده ، روان و صریح بنویسید تا خیلی آسان منظورتون رو به مخاطبینتون برسونید اگر همچین قابلیتی رو نداشته باشید نمیتوانید منظور خودتون به به طور واضح و دقیق به مخاطبتان منتقل کنید.

Copywriting-Guide-1

Copy Write:

لازم است که یک بازاریاب اینترنتی بداند که کپی رایت چیست و قواعد و قوانین آنرا بداند چون در موفقیت یک بازاریاب میتواند تاثیر بسزایی بذارد.

ms-office-logo

نرم افزارهای عمومی:

نیازی به گفتن ندارد که بگوییم یک بازاریاب اینترنتی باید مجموعه آفیس یا از این قبیل نرم افزارها رو بلد باشد چون در عصر مدرن چنین چیزی خنده دار بنظر میاید که یک کسی که حتی قصد تبدیل شدن به یک بازاریاب اینترنتی را دارد آفیس را بلد نباشد.

photoshop_logo_wallpaper_by_peterbaumann-d6c88bw

کار کردن با عکس ها:

یک بازاریاب اینترنتی باید بتواند حداقل در سطح مقدماتی با نرم افزارهایی مثل فتوشاپ یا کورل کار کند.لازم نیست که در کارکردن با این نرم افزارها یک خبره به تمام معنا باشید اما حداقل باید با کلیات نرم افزار ابزارهای دمه دستی مثل Tool box در فتوشاپ آشنا باشید تا بتوانید تبدیل به یک بازاریاب اینترنتی شوید.برای یک بازاریاب اینترنتی کارکردن با عکس ها و ویرایش آنها یک مزیت بزرگ محسوب میشود و میتواند در جلب توجه کارفرما بسیار موثر باشد.فرض کنید شما یک بازاریاب اینترنتی و بالادستی شما از شما درخواست تولید یک مطلب برای سایت را دارد حالا شما اگر یک تصویر و عکس ویرایش شده به طور زیبا توسط خودتان را بذارید چقدر میتواند در رضایت کارفرمایتان از شما تاثیر بگذارد؟

WordPress-Plugins

وردپرس:

یکی از مباحث مهم که یک بازاریاب اینترنتی باید به اون آگاه باشه این است که بتونه با وردپرس کارکنه.

دراصل وردپرس برای بازاریاب اینترنتی حکم همان ورد و اکسل و همان مجموعه آفیس رو باید داشته باشه.بازاریاب اینترنتی باید بتواند در وردپرس مطلب بنویسه ، ویرایش کنه ، عکس و فیلم ، جدول ، جعبه و…. ایجاد کنه.

کسی که میخواهد به یک بازاریاب اینترنتی عالی تبدیل شود باید همانطور که به آفیس تسلط دارد به سایر موارد مانند ویرایش عکس ، وردپرس ، کمی کدنویسی و…. تسلط داشته باشد.

html

کدنویسی(HTML):

آشنایی با کدها،آشنایی با کدها خیلی میتونه به یک بازاریاب اینترنتی کمک کنه و دانستن آن جزء واجبات فنون بازاریابی اینترنتی هست.

دلیل اینکه یک بازاریاب اینترنتی باید به HTML آشناییت داشته باشد این است که بتواند حداقل کارهای جزئی مانند تغییر رنگ لینک ها ، بزرگ یا کوچک کردن قاب عکس ها فیلم ها و…. باید بلد باشد.

نرم افزارهای مدیریت ایمیل(Mail Chimp):

آشنایی با یکی از نرم افزارهای مدیریت ایمیل

در عصر مدرن شرکت ها و سایت های بزرگ از نرم افزارهای مدیریت ایمیل استفاده میکنند که بتوانند خبرنامه های خود را به کاربرانشان ارسال کنند و یک بازاریاب اینترنتی باید بتواند با نرم افزارهایی مثل Mail Chimp یا Infusion Soft و…. کارکند تا وقتی بالادستی یک بازاریاب از آن درخواست ارسال خبرنامه یا ایمیل هایی رو به همه کاربران دارد بازاریاب بتونه این کارو انجام بده.

شبکه اجتماعی

کارکردن با شبکه های اجتماعی:

یکی از فنونی که میتواند در کار یک بازاریاب تاثیر بسزایی داشته باشه توانایی کارکردن حرفه با شبکه های اجتماعیست.

یک بازاریاب باید بتونه با کاربران و مخاطبین برند خودشان ارتباط برقرار کند و مطالب و محصولات برند خودشون رو برای آنها در انواع شبکه های اجتماعی به اشتراک بذاره .

بطور کلی باید این توانایی رو داشته باشد که  بتونه از طریق شبکه های اجتماعی مخاطبین و کاربرانی رو برای برند و شرکت جذب کند و این مخاطبین رو تبدیل به مشتریان کند.

یک بازاریاب باید بلد باشد که چگونه در این شبکه ها فعالیت کند که به عنوان یک شخص مطرح فعالیت کند نه به عنوان یک اسپمر و همیچنین باید بتواند نظرات دیگر افراد که در این شبکه ها فعال هستند رو به برند خود جذب کند.

سئو

بهینه سازی موتورهای جستجو(SEO):

ضرورتی ندارد که یک بازاریاب اینترنتی تبهر زیادی در SEO داشته باشد اما حداقل باید درسطح مقدماتی یا متوسط با آن آشنایی داشته باشد.

باید در حدی با این مبحث آشنا باشد که حداقل بتواند تگ بزند ، لینک بدهد، از کلمات کلیدی استفاده کند، لینک بدهد، و به طور خلاصه باید به رنکیگ آشنا باشد و بداند که چگونه و با چه روش هایی میشه رنک یک سایت رو افزایش دهد.

بالا دست یا کارفرمای یک بازاریاب اینترنتی قطعا درخواستی تحت عنوان SEO از بازاریاببش دارد.

در این عصر تکنولوژی یادگیری بسیار راحت است ما به شما پیشنهاد میکنیم که اگر قصد دارید یک SEO کار حرفه ای شوید بروید به دنبال یادگیری آن و مطمئن باشید که اگر علاقه داشته باشید به زودی یک SEO کار خوب خواهید شد.شما خواننده گرامی را به مطالعه مطالب مفیدی در باره سئو و تولید محتوا دعوت میکنم.

رائه دهنده فریش تم سئو و تولید محتوا.

باما همراه باشید.

 

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.