خانه / وردپرس / آموزش وردپرس / تیکت زدن در سطح جدید با Support Plus
تیکت زدن در سطح جدید با Support Plus

تاریخ انتشار: خرداد 1, 1395 تعداد بازدید: 518 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

تیکت زدن در سطح جدید با Support Plus

تیکت زدن در سطح جدید با Support PlusReviewed by فرشید امین زاده on May 21Rating: 5.0تیکت زدن در سطح جدید با Support Plusبهتر است همیشه برترین ابزارها را بکار ببرید تا بتوانید با بهترین حالت ممکن و کبفیت کار از مشتریان خود پشتیبانی به عمل آورید و رضایت آنان را کسب کیند

سلام دوستان

موضوع آموزش:

همیشه استراتژی شرکت ها و وبسایت هایی که به کسب درآمد لحظه ای از مشتری ها و کاربران وابسته هستند باید رضایت مشتری ها و کیفیت ارائه کار و محتوا را به اوج برسانند. یکی از این مسیرهایی که همیشه باید توسط مدیران وبسایت ها طی شود طریق نگه داری مشتری های حال حاضر است نه کسب مشتری جدید. خوب یکی از راه ها و البته رازهای نگه داری مشتری های حال حاضر پشتیبانی خوب از مشتری ها در مراحل خرید آنها و البته حل مشکلات همین مشتری ها در رابطه با محصولات است. خوب برای تبادل اطلاعات به شیوه ای سالم، مدیریت شده، و البته روش با پتانسیل بالا تیکت زدن در سایت است. در بیشتر سایت ها جهت پشتیبانی از راه بسیار مناسب تیکت استفاده میکنند. برای این نوع پشتیبانی که خوراک وردپرس است بهتر است با ما باشید تا به معرفی افزونه ای بپردازیم که میتواند تیکت ها را در سطحی جدید به سایت شما بیاورد.

.

افزونه وردپرس WP Support Plus Responsive Ticket System

از اسمش پیداست که با افزونه ای واکنش گرا روبرو هستیم. این افزونه بر پایه ایجکسی کار میکنه و فوق العاده روان و سریع است. به بهترین شکل ممکن کاربران شما میتوانند تیکت های خود را ارسال کرده و بهتر جواب خود را بگیرند. کاربران در تیکت گذاری میتوانند طبقه بندی تیکت خود را انتخاب کنند. برای تیکت خود اولویت قرار دهند و البته وضعیت آن را نیز همیشه مشاهده کنند. جدا از اینها کاربرانتون میتونند مشکلات را براحتی گزارش کنند و پشتیبانی بهتری از آن ها صورت بگیرد.

.

امکانات این افزونه در یک نگاه:

  • درج تیکت از طریق مدیریت
  • درج تیکت از طریق کاربران
  • تعیین طبقه بندی، وضعیت و اولویت برای تیکت ها
  • امکان پیوست پرونده ها، و همیچنین ارسال پرونده های پیوستی با ایمیل پاسخگویی
  • جواب نا محدود به دسته ای از کاربران
  • قابلیت حذف تیکت ها
  • کاملا واکنش گرا و زنده
  • کاملا بر پایه ایجکس و فوق العاده سریع
  • ایمیل اعلانیه برای تکیت دهنده و همچنین مدیر
  • درج تیکت توسط مهمان
  • درج تیکت توسط فیسبوک (برای ایران کاربرد ندارد)
  • دکمه پشتیبانی واکنش گرا و رسپانسیو در تمام صفحات و…
  • دکمه تماس اسکایپ
  • دکمه گفتگوی اسکایپ
  • فیلدهای سفارشی
  • نمایش شماره تلفن ها
  • سازگاری با ووکامرس
  • سازگاری با تمام پوسته ها
  • و امکانات بسیار دیگر…

 

لب کلام: بیشتر وبسایت های آموزشی یا تجاری که محصولات خود را در فروشگاه خود به فروش میرسانند بهتر است پشتیبانی خود از مشتریان را همیشه به سطح جدید ارتقا دهند و البته برای مشتری ها امکانات بیشتری جهت دریافت پشتیبانی قرار دهند.

 

افزونه وردپرس WP Support Plus Responsive Ticket System

   دریافت مستقیم Support Plus

   مشاهده مشخصات

.

تشکر از همراهی دوستان

منبع: فریش تم – ارائه دهنده: قالب وردپرسآموزش وردپرسهاست وردپرس

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.