خانه / وبلاگ / بازاریابی اینترنتی / نکاتی که برای صفحه “درباره ما” باید رعایت کنید
farishtheme

تاریخ انتشار: بهمن 22, 1394 تعداد بازدید: 505 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

نکاتی که برای صفحه “درباره ما” باید رعایت کنید

نکاتی که برای صفحه "درباره ما" باید رعایت کنیدReviewed by فریش تم on Feb 11Rating: 5.0نکاتی که برای صفحه اهمیت صفحه درباره ی ما بیشتر از آن چیزیست که همه فکر میکنند اما باید بدانید که چه چیزهایی رو در این صفحه باید پیاده سازی کنید تا به هدف خود نایل شوید

درپست های قبلی راجع به اهمیت صفحه درباره ی ما توضیح داده ایم که میتوانید با استفاده از لینک زیر به آن مطلب رجوع کنید:

میزان اهمیت صفحه درباره ما

اگر از میزان اهمیت این صفحه بی خبرید پیشنهاد میکنم حتما پستی که گفته شد رو مطالعه کنید.

در این پست فریش تم نکاتی رو به شما آموزش میدهد که میتوانید به کمک آنها یک صفحه درباره ما عالی رو داشته باشید.

 

brand-name-choosing

 

اولین نکته و مهم ترین نکته:

اسم شرکت شما!!!:

شاید از شنیدن این جمله تعجب کرده باشید و شاید بگویید مگه امکان داره شخصی که دارای سایت است اسم شرکت خود را در این صفحه ذکر نکند؟

جواب بله هست عده ی بسیار زیادی هستند که این نکته را جدی نمیگیرند و فراموش میکنند.

اما وقتی شما اسم شرکتتان رو در صفحه ی درباره ما قرار میدهید مخاطبین کنجکاو میشوند تا بدانند چرا این اسم رو انتخاب کرده اید.

برای مثال شرکت “اپل” آیا شما تا بحال به این فکر نیوفتاده اید که چرا این شرکت اسم “اپل” را برای شرکت خود انتخاب کرده؟

شما نیز باید همین کاررو کنید نمیگویم اسم های عجب و غریب انتخاب کنید اما انتخاب یک اسم خوب برای برند نیز مهم است تا مخاطب با کنجکاوی راجع به اسم شما گامی رو برای شناخت برند شما بردارد و این امر موجب ارتباط اولیه شما با مخاطبینتون میتواند باشد.

قرار دادن عکس(عکس های مرتبط و عکس پرسنل):

استفاده از تصاویر در این صفحات تاثیرات زیادی میتواند روی مخاطب بگذارد و همچنین علاوه بر جذابیت بر تاثیرگذاری مطلبی که میخواهید القا کنید می افزاید.

برای مثال وقتی شما میخواهید سایت خود و برند خود را معرفی کنید خیلی خوب میشود اگر عکسی از پرسنل پشت صحنه ی خود ارائه دهید این امر موجب افزایش اعتماد کاربر شده.

همچنین فراموش نکنید که همیشه از عکس های سازگار با برند خود استفاده کنید و از عکس های متفرقه استفاده نکنید و سعی کنید عکس ها و تصاویر ساخته ی دست کارکنان خودتان باشد نه عکس هایی که در پهنه ی اینترنت پخش هستند.

slider1

تعامل مستقیم با مخاطب:

درپست های قبلی خیلی به این مسئله پرداختیم به همین علت دیگر به توضیحات اضافی نمیپردازیم.

تعریف ساده از این منظور این است که با مخاطبینتون صحبت کنید نه با شرکت خود!!!.

بهترین مکان برای به نمایان کردن و به رخ کشیدن قابلیت ها و ویژگی های محصول یا شرکتتان به مخاطبین همین صفحه ی درباره ی ما است با این کار میتوانید علاوه بر معرفی محکم محصول خود به مخاطب نیز در همین صفحه اثبات کنید که این محصول برای رفع نیاز آنان است و نیازها و خواسته های مخاطب برای شما حائز اهمیت است.

ترغیب مخاطبین به خواندن:

سعی نکنید با زیاده گویی های پی در پی و باز کردن بیش از حد یک مسئله مخاطب رو از خواندن این صفحه منصرف کنید!!.

زیاده گویی ها سبب اتلاف وقت مخاطبین شده و این امر سبب آزار آنها شده و شما اگر میخواهید موفق باشید باید به وقت آنها احترام بگذارید و با ساده گویی و واضح گویی آنها رو دعوت به خواندن بقیه صفحه کنید.

در این صفحه فن بیان باید به کمک شما بیاید اگر از فن بیان خوبی برخوردار باشید مطمئن باشید که مخاطبین شما تا آخرین کلمه این صفحه رو خواهند خواند.

هدف خود را اینجا پیاده سازی کنید:

بعد از اینکه مخاطب شما صفحه درباره ی شما رو مطالعه کرد اقدام به چه کاری میکند؟:

• بستن سایت شما؟

• رفتن به سایر قسمت های متفرقه سایت شما؟

مخاطب شما بعد از مطالعه دو حالت دارد یا سرگردان است یا کار شخصی خودش را دارد!!!

در حالت داشتن کار شخصی کاری از دست شما بر نمی آید.

اما در حالت اول یعنی سرگردانی مخاطب میتوانید به نحو احسنت از این امر برای پیاده سازی هدف خود استفاده کنید،شما میتوانید لینک محصولات خود را در این قسمت پیاده سازی کنید و همچنین لینک صفحاتی رو که دوست دارید مخاطب از آنها دیدن کند در اینجا قرار دهید تا مخاطب شما با اشتیاق کامل به سوی آنها برود!

شاید بپرسید چرا اشتیاق؟

چون مخاطبی که سرگردان باشد و فقط دنبال وبگردی یا سایر چیزها باشد در اصل خود را بدست شما سپرده است این حرفه شماست که چطور آنرا هدایت کنید!!!

 

ارائه دهنده فریش تم،بازاریابی اینترنتی،وردپرس.

باتشکر از همراهی شما.

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.