admin-ajax

تاریخ انتشار: دی 29, 1394 تعداد بازدید: 290 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

محتوای با ارزش

محتوای با ارزشReviewed by فریش تم on Jan 19Rating: 5.0چه محتوای خوب است و دارای ارزش و اهمیت استمحتوای خوب محتوایست که انحصاری باشد و در همه جا یافت نشود و از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد به طور کلی باید تک و منحصر به فرد باشد

در این پست به بررسی نکاتی میپردازیم که باعث میشه محتوای شما بازخورد بیشتری داشته باشه و اینکه چگونه با استفاده از محتوایی که دارید از مخاطب اطلاعاتی رو بدست بیارید یا از آنها استفاده کنید با ما همراه باشید.

contentmarketing

برای بدست آوردن خواننده برای محتواهایتان راهکارهای زیادی وجود دارد اما یکی از مهمترین آنها تنظیم ساختار سه بخشی محتوا است.

بخش اول آن متون و یا مقاله هایی مباشد که برای نمایش دادن بارگذاری میکنید.

بخش دوم جاییست که شما خودتون و چگونگی فعالیتتون و توضیحاتی راجع به سایت شما که اصلا چی هست و کاربران چرا باید به سایت شما مراجعه کنند.

و در آخر در بخش سوم که بسیار هم دارای اهمیت هست و موجب موفقیت شما نیز خواهد شد فیلتر کردن مخاطبین است ، یعنی شما محتواهایی را دارید که برای هر مخاطبی قابل دسترسی نیست اما ارزش بالایی دارد.

اما سوال اینجاس وقتی شما کاری میکنید که مخاطبتون به این محتواهایی باارزش دسترسی نداشته باشند پس چکاری باید انجام بدهند که به این مطالب و یا هرچیز با ارزش دیگه ای که هست دسترسی پیدا کنند.

*بخش سوم که پیشتر به آن پرداخیتم به آن عمل محتوای درب دار یا Gated Content نیز میگویند.

حالا بررسی میکنیم که اصلا چه محتواهایی داری ارزش هستند که ما میخواهیم مخاطبین دسترسی مستقیم به آنها نداشته باشند؟

محتوا و مطالب باید به گونه باشد که در هیچجا قابل یافتن نباشد یعنی به تعریفی دیگر باید محتوای ما کاملا حاصل تلاش شخصی و یا به عبارت دیگر انحصاری باشد یعنی اطلاعاتی باشیند فقط در سایت شما قابل یافتن باشند اگر این مطالب در جاهای دیگر هم یافت بشه ارزشی ندارد ، شما فرض کنید مقاله یا مقالاتی رو از سایت های دیگر به سایت خودتون منتقل کنید اسم این مطالب رو نمیشه گذاشت مطالب با ارزش مطالب با ارزش مطالبی هستند که یافتن آنها دشوار باشد و همه جا یافت نشود.

برای مثال در نظر بگیرید که شخصی بدنبال مقاله ای برای کامپیوتر میگردد بنظر شما این شخص به مطلبی که در هر سایتی پیدا میشود بیشتر بها میدهد یا به مطالبی که انحصاری هستند و هرجا یافت نمیشوند؟

مصلما شخصی که دنبال همچین مقاله ای هست سعی در پیدا کردن یک مقاله اصیل با پشتوانه قوی و غیر تکراری میگردد پس چه بهتر که شما بجای کپی کردن مقالات در وبسایت خودتون خودتان راجع به مطالبی که موضوع سایتتان هستند بگردید و تحقیق کنید و نتیجه را به صورت انحصاری و کاملا متفاوت ارئه دهید ، به نظر شما اینجوری بهتر نیست؟

به اینگونه مطالب که به صورت انحصاری هستند و هرجایی یافت نمیشوند مطالب با ارزش میگویند .

حالا شما میتونید برای این مطالب درب بذارید!!!

و از ارزش این مطالب استفاده کنید!!!

Value

مثلا نام و نام خانوادگی و جایگاه و ایمیل و یا هرچیزه دیگری که راجع به مخاطبینتون رو احتیاج دارید رو از آنها بخواهید تا در اختیار شما قرار بدهند و شما هم در قبال آنها مطالب درب دارتون رو در اختیار اونها قرار بدید.

در نتیجه گیری کلی به سه نکته زیر اشاره میکنیم:

  • از مطالبی استفاده کنید که انحصاری هستند.
  • برای مطالبی که تهیه میکنید وقت بگذارید و نظر سنجی کنید و نظر آنها را اعمال کنید و سعی کنید مطالب را کامل و بدون نقص منتقل کنید.
  • برای در اختیار مخاطب گذاشتن مطالبتون از وسایلی استفاده کنید که در فهم مطلب به مخاطب کمک کند مانند اشکال،جداول و یا حتی سوال کردن از مخاطب.

باتشکر از شما در همراهی با فریش تم.

 

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.