خانه / وبلاگ / گوناگون / ارتباط با مشتری / چه زمانی باید شرکت میزبان وب خود را عوض کنیم؟
چه زمانی باید شرکت میزبان وب خود را تغییر دهیم؟

تاریخ انتشار: مرداد 25, 1394 تعداد بازدید: 286 بازدید تعداد دیدگاه ها: 0

چه زمانی باید شرکت میزبان وب خود را عوض کنیم؟

چه زمانی باید شرکت میزبان وب خود را عوض کنیم؟Reviewed by فریش تم on Aug 16Rating: 5.0چه زمانی باید شرکت میزبان وب خود را عوض کنیم؟آیا از دست میزبان وبسایت خود کلافه شده اید و نمی دانید باید با کدام شرکت قرارداد ببندید تا خیالی آسوده داشته باشید؟ در این مقاله، 6 شاخص کلیدی معرفی می‌کنیم..

آیا از دست میزبان وبسایت خود کلافه شده اید و نمی دانید باید با کدام شرکت قرارداد ببندید تا خیالی آسوده داشته باشید؟ در این مقاله، 6 شاخص کلیدی معرفی می‌کنیم تا به کمک آن‌ها بفهمید چه زمانی باید میزبان وب خود را تغییر دهید.

چه زمانی باید شرکت میزبان وب خود را تغییر دهیم

شاید یکی از بزرگ ترین ترس های ما برای تغییر میزبان وبسایت این باشد که دانش فنی لازم برای این کار را نداریم و احتمال دارد هزینه زیادی برایمان داشته باشد. خوشبختانه این طور نیست. معمولا می توانید از شرکتی که هاست خریداری کرده اید، درخواست کمک کرده و از آن ها بخواهید وبسایتتان را روی سرور های خود منتقل کنند. اکثر شرکت ها به طور رایگان این مسئولیت را به عهده می گیرند، مگر این که وبسایتتان بسیار بزرگ و پیچیده باشد، که در این صورت هم هزینه چندان زیادی از شما طلب نخواهد شد.

حالا که بزرگ ترین ترس هایمان برطرف شدند، ببینیم چه زمانی باید تصمیم به اسباب کشی بگیریم:

1- خرابی­های غیرمنتظره‌ی مکرر

چه زمانی باید شرکت میزبان وب خود را تغییر دهیم

اگر سایت شما در طول هفته چندین بار از کار بیفتد، واضح است که باید میزبان خود را عوض کنید، در غیر این صورت بسیاری از بازدیدکنندگان خود را از دست می‌دهید.

شاید برایتان این سؤال مطرح شود که از کجا بفهمیم سایت ما از کار افتاده است؟ مسلماً به‌طور مداوم نمی‌توانید سایت خود را چک کنید. باید بگوییم که به کمک سرویس‌های رایگانی مثل Pingdom، می‌توانید به‌آسانی از زمان‌های فعال بودن سایتتان اطلاع پیدا کنید.

2- خطای اتصال به پایگاه داده

اگر مکرراً خطای اتصال به پایگاه داده را در سایت خود مشاهده می‌کنید، یا سرورهای میزبان ظرفیت کافی برای سایت شما ندارند یا یک پلاگین خراب دارید. درهرصورت بخش پشتیبانی میزبان باید قادر به کمک به شما باشد. در غیر این صورت، بهتر است میزبانتان را تغییر دهید.

3- خطای سرور داخلی

چه زمانی باید شرکت میزبان وب خود را تغییر دهیم

خطای سرور داخلی یکی از رایج‌ترین خطاهای وردپرس و شاید بدترین آن‌هاست. خود پیغام خطا به کاربر برای رفع مشکل هیچ کمکی نمی‌کند.

اگر این‌گونه خطاها در سایت شما زیاد اتفاق میفتند، بهتر است دنبال یک ارائه‌دهنده خدمات میزبانی وب دیگر که می‌داند چگونه سرورهایش را برای وردپرس پیکره‌بندی کند، باشید.

4- خدمات پشتیبانی ضعیف

چه زمانی باید شرکت میزبان وب خود را تغییر دهیم

ممکن است هیچ‌وقت میزبانی پیدا نکنید که همه‌ی افراد از آن رضایت داشته باشند، اما از خودتان بپرسید که آیا بخش پشتیبانی میزبان وب شما به‌سرعت جواب سؤالاتتان را می‌دهد؟ آیا پشتیبان­ها اطلاعات کافی دارند و برای رفع مشکلتان به شما کمک می‌کنند؟ اگر پشتیبانی خوبی دریافت نمی‌کنید شاید بهتر باشد میزبانتان را تغییر دهید.

5- سرعت پایین بار شدن صفحات

چه زمانی باید شرکت میزبان وب خود را تغییر دهیم

سرعت، عامل مهمی در بهبود تجربه‌ی بازدیدکنندگان از سایت شماست و باعث بالاتر رفتن رتبه‌ی سایتتان در موتورهای جستجو می‌شود.

معمولاً درخواست‌های زیاد یا کاربران متعدد روی یک سرور، سایت را کند می‌کنند. درهرصورت میزبان شما باید بتواند به شما کمک کند. اگر مشکل از درخواست‌های زیاد باشد، با برخی تنظیمات مانند حذف یک پلاگین یا بهینه‌سازی بیشتر سرور، سرعت بهتر می‌شود؛ اما اگر مشکل از تعداد کاربران زیاد باشد باید امکان ارتقا به طرح دیگر (با کاربران کمتر روی یک سرور) برایتان فراهم باشد.

6- ناکافی بودن ظرفیت میزبان برای سایت شما

چه زمانی باید شرکت میزبان وب خود را تغییر دهیم

اگر مدتی است که از سایت خود استفاده می‌کنید، ممکن است به ظرفیت بیشتری نیاز پیدا کرده باشید. اگر از پلتفرم اشتراکی برای میزبانی استفاده می‌کنید، سایت شما و تعدادی سایت دیگر مشترک از منابع سرور استفاده می‌کنند و کنترلی بر استفاده دیگر سایت‌ها از منابع ندارید.

اگر سایت شما پر بازدید تر از سایر سایت‌ها (که با سایت شما روی یک سرور قرار دارند) باشد، این سایت‌ها کند می‌شوند. برخی از ارائه‌دهندگان خدمات میزبانی در این شرایط منابع شما را بدون اطلاع قبلی کاهش می‌دهند. در صورت عدم دریافت پشتیبانی مناسب در این مورد، بهتر است میزبان خود را تغییر دهید.

منبع: فریش تم ارائه دهنده : قالب وردپرس پزشکی ، پوسته وردپرس خبری ، افزونه وردپرس ، آموزش وردپرس

کانال تلگرام فریش تم
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • دیدگاه و سوالات شما توسط کارشناسان ما بین 1 تا 12 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
  • از ارسال دیگاه جهت پشتیبانی محصولات تجاری خود داری کنید و برای پشتیبانی از بخش پشتیبانی سایت اقدام کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.